felicialindberg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Felicia Lindberg - 29 oktober 2012 22:26

 

Av Felicia Lindberg - 29 oktober 2012 14:22

Många har svårt med motivationen. Man säger att man ska börja träna men det händer aldrig. Då kan ni bestämma med en kompis att börja träna tillsammans.Ni kan göra utmaningar och tävla mot varandra, det blir mycket roligare än att träna själv och man blir mycket mer motiverad! 

Variera träningen också! Det blir mycket roligare om du hittar på nya saker. Testa en ny sport, gå och simma, vad som helst!


 


Av Felicia Lindberg - 27 oktober 2012 21:18

Gjorde inget speciellt idag, fast jag var ändå ute ganska mycket på förmiddagen och efter lunch :D Först gick jag typ en timmes promenad i skogen typ, och sen blev det promenad till Farsta C där jag köpte ett nagellack till farmor, och ett basic vitt linne till mig, nothing special :) Och nu på kvällen körde blev det träning då jag körde några intervaller plus styrka här hemma. Haha. värsta skogsmullen jag var idag ;)


 

Av Felicia Lindberg - 27 oktober 2012 15:37

Glöm inte att ni ska ställa tillbaka klockarna imorgon en timme. Usch! Vintertid nu IGEN :( Man blir ju deprimerad här :'( Fast det blir ju ändå ganska skönt att sova en timme längre på morgonen nu :)


 

Av Felicia Lindberg - 26 oktober 2012 16:36

Yeah! Så skönt! En veckas avkoppling från skolan, perfekt! Fast självklart kommer den veckan gå snabbare än vad jag vill. 

Men idag slutade jag lite tidigare för jag gick till tandläkaren. SJÄLV! Haha, nä men det var faktiskt andra gången jag gick själv :P Tönt jag är asså :P Men det gick iallafall bra, inga hål. 


 

Av Felicia Lindberg - 24 oktober 2012 20:11

Tänkte slänga in ett litet tips här för er som tränar.

Ha alltid med er någonting att äta efter ni har tränat, tex en banan. Ni kommer återhämta er mycket fortare, mindre risk för att bli sjuka och mindre risk för skador :) Eller så kan du köpa Bars (Tror att dom heter så) att äta efter träningen, dom har mycket vitaminer, proteiner och sånt skit som är bra för dig, dock är dom ganska dyra...

Av Felicia Lindberg - 23 oktober 2012 21:24

Åååhh, blev kär i den här mössan. Tänk vad mysigt att ha på den här när det typ är 15 minusgrader! Och den skulle ju passa så bra på mig ju, haha ;) Men den är från Deval iallafall :)

   


Av Felicia Lindberg - 23 oktober 2012 16:02

Herregud, känns typ som 100 år sen jag såg solen sist. Det har ju vart skit kallt och regnat as mycket dom senaste veckorna. Riktigt höstväder. Dock är det riktigt kallt idag, men det gör inget om man bara är inne :P


 

Skapa flashcards