felicialindberg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Felicia Lindberg - 14 oktober 2012 21:48

Tjabba tjena hallå! Efter ett x-antal bloggar har jag nu bestämt mig att börja blogga här, nice huh? Dock är det första gången på bloggplatsen.se, så vi får se hur det går :) 

Har precis pluggat en stund till ett prov vi har imorgon (!!!) Haha, är veeldigt nervös, kan inte ett skit.. Gissa om läraren kommer bajsa på mig när jag får F... 

Nää, nu är det nog dags att dejta kudden, eftersom jag börjar så tidigt imorgon. 

Natti!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tja, Felicia heter jag! Jag är 19 år och bor i Stockholm. Mitt liv kretsar mycket kring friidrotten, så här kommer du få läsa mycket om träning, men också om vad jag gör på dagarna och vad som egentligen händer i mitt huvud!
Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards