felicialindberg

Alla inlägg under november 2012

Av Felicia Lindberg - 18 november 2012 22:33

Sitter och myser i soffan och ser på Vem kan slå Filip och Fredrik. Hahaha, lika kul varje gång. Men asså är dom verkligen så duktiga, för det är ju nästan aldrig någon som vinner över dom... Haha, jag skulle verkligen vilja tävla mot dom och se om dom verkligen är så bra... Fast jag skulle nog bara skämma ut mig själ. Juste, dom kom ju till våran skola också, för min lärare hade typ vunnit en mobil eller vad det nu var för något? Men jag satt på lektion så jag hann inte träffa dom :(


 

Av Felicia Lindberg - 18 november 2012 22:25

Jag såg den här västen på tidningen idag hos HälsoKraft. Jag själv skulle behöva den här för jag har sjukt dålig hållning, men dock vet jag inte om den funkar, fast jag ska nog köpa den iallafall för jag måste verkligen få bättre hållning. Det ser ju nästan ut som att jag har puckelrygg eller nåt... 

 

 

Av Felicia Lindberg - 18 november 2012 22:12

Visste ni att mitt naturliga hår är lockigt? Och jag hatar det! Om jag nu ska vara tvungen att ha lockigt hår så skulle jag vilja ha små fina "krusiga" lockar, if you know what i mean? Men jag har stora toviga skit lockar, det ser ut som att jag inte har borstat håret på typ 10 år... Förut plattade jag håret varje dag typ, men det blir lockigt efter typ några timmar så nu gör jag det bara någon gång i månaden och har uppsatt istället. 

 

 

Av Felicia Lindberg - 14 november 2012 15:03

Aaahh, ligger och myser här i sängen med teven på och datan framför mig. Efter en lång skoldag förtjänar jag det här ;) Fast det är snart dags att gå upp igen när det är träning :(


 

Av Felicia Lindberg - 12 november 2012 20:34

Dags för plugg idag igen, precis som igår, och i förrgår, och i förrförrgår, och i förrförrförrgår, plus 1000 år bakåt.

Juste, jag är fett rädd för att ta med mobilen till skolan nu, för det har vart värsta stölderna... :( Inte för att min mobil är värd så mycket...Men ändå. Haha, har fortfarande kvar min gamla hederliga sony ericsson :P

Men tillbaks till läxorna då!

 

Presentation

Tja, Felicia heter jag! Jag är 19 år och bor i Stockholm. Mitt liv kretsar mycket kring friidrotten, så här kommer du få läsa mycket om träning, men också om vad jag gör på dagarna och vad som egentligen händer i mitt huvud!
Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards