felicialindberg

Alla inlägg under november 2012

Av Felicia Lindberg - 10 november 2012 18:58

Idag blev det ett intervall pass med farsan. Först sprang vi 5x400m, sen 2x200 m, och 5x100m, plus lite styrka. Snabbt och effektivt! 

Nu ska jag bara slappa, och om en timme har jag bestämt att jag ska plugga. Haha, men vi får se hur det går med det...   

Av Felicia Lindberg - 9 november 2012 23:50

 

Av Felicia Lindberg - 9 november 2012 23:28

Det här är nog den värsta tiden i mitt liv, när man ska välja gumnasium. Jag har ändrat mig cirka 15 gånger om vad jag ska ta för linje, vilken inriktning, gymnasium osv osv. 

Men nu har jag bestämt för att välja en linje som jag tror passar mig och som låter rolig, vilket nu är Barn och Fritid.  Och så var det ju det där med inriktning, det har jag faktiskt inte bestämt mig för, antingen blir det Fritid och Hälsa eller Pedagogiskt arbete. Fritid och hälsa passar mig lite mer, fast... Jag vet inte....

Och gymnasium... Jag har faktiskt ingen aning, jag vill ju helst ha en som är hyfsat nära, men ändå inte är en skitskola, vilket blir ganska svårt har jag sett.

Och så blir man ju ännu mer stressad när man tänker att det här valet kommer att påverka mitt liv... Blöö!

     


Av Felicia Lindberg - 9 november 2012 20:28

Hahaha, asså den här tanten älskar jag. Dock skulle jag dö lite grann om det var min morsa...

Av Felicia Lindberg - 5 november 2012 20:54

Puh! Snacka om jobbig dag! Jag började klockan åtta, och slutade halv fyra. Direkt efter skolan åkte jag till träningen, och kom hem för typ en timme sen, och nu måste jag plugga.... Låter hääärligt va?

 

Av Felicia Lindberg - 3 november 2012 23:09

Snacka om att ha ätit onyttigt idag.. Vi var på middag hos mormor och morfar, där det serverades skit god kyckling, och till efterrätt blev det glass, sen ett x-antal bullar, och när jag kom hem hade syrran bakat kladdkaka så då kan man ju inte låta bli lixom...


 

Av Felicia Lindberg - 2 november 2012 14:37

Kom precis hem från frisören, är skit nöjd! Mitt hår såg ut som ett fågelbo, så det behövdes verkligen klippas. Haha, jag kan inte låta bli att ta på håret hela tiden nu ;) 


 

Ovido - Quiz & Flashcards