felicialindberg

Alla inlägg under december 2012

Av Felicia Lindberg - 31 december 2012 23:21

Nu sitter jag bara och väntar på tolv slaget, för att få se alla fyverkierier. Mihihihi! Mysigtmysigt. Justee! Måste ladda min kamera, shit pommesfrites! Det tog ju slut med batteri i den :S Kanske bäst att göra det nu då...

Aja, gott nytt år! :)


Av Felicia Lindberg - 31 december 2012 23:21

Nu sitter jag bara och väntar på tolv slaget, för att få se alla fyverkierier. Mihihihi! Mysigtmysigt. Justee! Måste ladda min kamera, shit pommesfrites! Det tog ju slut med batteri i den :S Kanske bäst att göra det nu då...

Aja, gott nytt år! :)


Av Felicia Lindberg - 31 december 2012 13:47

Idag gick jag ner och köpte hårfärgen chestnut brown, man börjar se utväxten ganska mycket nu på mig så det är nog dags att färga. Om vi får tid så ska jag nog fråga mamma om hon kan hjälpa mig idag ;) 


 

Av Felicia Lindberg - 29 december 2012 13:54

Asså det är heelt omöjligt att gå! Det är ju värsta skridsko banorna där ute på gatorna. Jag försökte gå till Farsta C men det var ju nära att jag bröt benen, men till slut efter en lååång stund lyckades jag ta mig dit... UTAN BRUTNA BEN!

 

Av Felicia Lindberg - 27 december 2012 23:38

Åååhh!! Jag har skjutit upp att städa mitt rum i typ flera veckor! Hahaha, vet ni hur smutsigt det är eller??? Jag kan inte ta ett steg utan att det fastnar nåt pappaer eller smuts under foten... Men imorgon blir det andra bullar... Haha...

 

Av Felicia Lindberg - 26 december 2012 23:22

Varför används inte epilatorn mer? Det är ju världens bästa uppfinning!! För er som inte vet vad det är för nåt så är det en apparat som drar upp hårstråna med roten! Så det tar jäätte lång tid innan håren växer ut igen och det blir mjuka hårstrån, inte som en rakhyvel när det växer stubb två dagar efter man har rakat... 

Dock gör den vääldigt ont, men det är så värt det när man är färdig! 


 

Av Felicia Lindberg - 26 december 2012 23:13

Då var det dags för Scrubs! Åååh, typ världens bästa program... Efter Greys anatomy då såklart ;) 

Idag har det inte hänt nåt speciellt har bara vart hemma, men så ska det vara på loven lixom, man måste ju vila upp sig inför skolan :)

Nää, nu ska jag fortsätta att se på världen näst bästa program.


 

Av Felicia Lindberg - 24 december 2012 18:06

God jul!

Då har vi ätit den klassiska julmiddagen och fått våra julklappar :) Jag fick 500 spänn av farsan plus godis, och det räcker gott och vääl! :D Så nu håller jag på att proppa i mig godis och latar mig framför datan. 

Aja, ska fortsätta med mitt nu, have a good day! 

 


Ovido - Quiz & Flashcards