felicialindberg

Alla inlägg under januari 2013

Av Felicia Lindberg - 11 januari 2013 22:12

Hahaha! "Beklagar, jag spelar i en annan liga nu"

Av Felicia Lindberg - 11 januari 2013 16:43

Enhands hantelrodd.


 

Förberedande: Ställ dig längs bänken så du har ena benet uppe på bänken för stöd eller så kan du ställa dig som dom visar på bilden. Den ena handen ska vara på bänken som stöd. Ta upp en vikt som passar dig, och något jätte viktigt är att du måste ha rak rygg!


Utförande: Lyft stadigt och kontrollerat upp hanteln nerifrån och upp tills överarmen är parallelt med ryggen. Gå tillbaka till utgångsläget och gör sen om övningen.


Flyes. 

 


Utförande: Lyft upp hantlarna så du har dom rätt ovanför axlarna med handflatorna inåtvända mot varandra. Sänka sen hantlarna så långt som möjligt och lyft sen upp dom igen till utgångspositionen och gör om övningen. 


Hantellyft åt sidan.


 

Utförande: Böj armbågarna lite grann, och lyft hantlarna åt sidan tills armbågarna är i samma höjd som axlarna. Gå ner till utgångspositionen och gör om övningen. 


Hantelpress.

 

Utförande: Fäll ut armbågarna så vikterna kommer ifrån en bit ifrån bröstet och lyft samtidigt upp vikterna tills armarna är utsträckta. Gå sen ner till startpositionen och upprepa övningen. 


Källa: http://muscles.se


Av Felicia Lindberg - 10 januari 2013 22:20

Ååååh! Gissa vad jag märkte igår på träningen? Jag skulle hoppa längd och skulle hämta mina längdskor... And guess what? Jag hade glömt dom i Eskilstuna när jag tävlade där i söndags...!! Haha, typiskt mig. Men pappa ringde dit idag och vaktmästaren var så snäll att han kunde skicka hit dom med posten :))) Snällt va? :)


 

Av Felicia Lindberg - 10 januari 2013 22:10

 

Tagen av mee!

Av Felicia Lindberg - 8 januari 2013 21:20

Puh, nu är första skoldagen avklarad... Och jag är redan typ död. Jag skulle behöva ett till jullov. Herregud, hur ska det här sluta?

Jajajajaja, nu kommer två bilder från söndages tävling.

 

 

Americas Next Top Model...

:'(

Av Felicia Lindberg - 6 januari 2013 18:31

Nähäää, idag gick det då inte bättre på tävlingen... Det var ju nästan så att det gick bättre igår, och igår gick det skitdåligt... Det enda som var bra idag var att jag persade på kulan, men sen dom andra fyra grenarna ska man ju inte snacka om. 

Men nu har jag iallafall duschat och smörjt in det onda knäet med Voltaren. 

Nää, nu tänkte jag gå och tröstäta lite grann. 

 

Av Felicia Lindberg - 5 januari 2013 16:24

Var ju tävling idag på sätrahallen men det gick inte som jag hade förväntat mig. Allt gick skit.. Men jag får en ny chans imorgon när det är tävling i eskilstuna. Hoppas det går bättre då :)



Presentation

Tja, Felicia heter jag! Jag är 19 år och bor i Stockholm. Mitt liv kretsar mycket kring friidrotten, så här kommer du få läsa mycket om träning, men också om vad jag gör på dagarna och vad som egentligen händer i mitt huvud!
Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards