felicialindberg

Alla inlägg under februari 2013

Av Felicia Lindberg - 27 februari 2013 20:20

Gljhnaskhbfowuhflewiuhnfewiunjewloujhnweliefliewjh
nkjcb khcv dwhvfbwhfb cweujhbfikwhbuwhblqujh.


Av Felicia Lindberg - 24 februari 2013 21:31

Aaaaahhh, i'm in heaven! Har inte pluggat någonting på tre dagar. Haha, det har seriöst varit dom tre bästa dagarna i mitt liv... Men imorgon måste jag komma igång, eller ska iallafll försöka, har ju ett antal prov efter lovet.


 

Av Felicia Lindberg - 23 februari 2013 21:30

Bärjade dagen med att vakna klockan sju av mig själv for no reason och kunde inte somna om. Sen gick pappa och jag ner till magelungen och åkte skridskor, hem snabbt igen, åt lunch gick till badhuset och badade med Hanna och Glacier i flera timmar. Hem igen, åt middag sen ut och sprang plus styrka. Yeeaah! Tror att jag aldrig har varit ute och rört på mig så här mycket nåågonsin! :O


 

Av Felicia Lindberg - 22 februari 2013 22:12

Som jag har längtat efter det här!!! Ååååhhhh, ska verkligen vila upp mig nu asså. 

Idag efter skolan gick jag och pappa ner till magelungen och åkte skridskor som lite rehab täning eftersom jag har ont i knäet...

Men imorgon ska Hanna Glacier och jag till farsta badet och simma lite, där blir det också lite rehab träning ;) Men sen på kvällen blir det vanlig träning det som går.

 

Today at gympa lektionen!

Av Felicia Lindberg - 18 februari 2013 21:12

     

Av Felicia Lindberg - 18 februari 2013 21:08

AAAAAAAAAAAAHHHH!!!! BÖRJAR KVART I ÅTTA IMORGON! DET ÄR SERIÖST INTE MÄNSKLIGT! Vi ska åka till stan eller nåt till nåt museum och göra någon skit sak, SOM INTE ENS KOMMER ATT VARA ROLIG, OCH SOM VI MÅSTE BÖRJA KVART I ÅTTA FÖR! Det borde vara mot lagen att börja så tidigt...


 

Av Felicia Lindberg - 16 februari 2013 20:17

Jaa, min födelsedag var ju igår, men kom någon ihåg den?? NEJ! Inte mamma, inte Glacier, inte pappa, INTE ENS FARMOR! Jag fick påminna dom allihop :( Haha, mobbad jag är asså :(


 

Ovido - Quiz & Flashcards