felicialindberg

Alla inlägg under april 2013

Av Felicia Lindberg - 20 april 2013 17:20

Har magen proppfull av hamburgare, känns som att den har växt typ en meter.. Gravid mage asså.... Men ska snart gå en promenad med pappa för att se hur mycket snön har smält på spåret och när jag kan börja springa där.
Aja, ska fortsätta smälta maten nu seeeeee youuuuu läjteeer.

Lägg förresten märke till min nya tröja.

Av Felicia Lindberg - 19 april 2013 22:39

Sitter och ser på Lets dance med dunkande huvudvärk, dock har jag ändå tagit en alvedon som inte har hjälpt ett skit. Men ska försöka tänka på annat och koncentrera mig på programmet istället.

Av Felicia Lindberg - 17 april 2013 21:15

WIiihOoOoOoOooO!!!! Är fett hyper men ändå fett sur på samma gång. uuewhiudhvuhdfrgoufrheodjhbvodujh!!! Jag fick godkänt på nationella som jag gjorde igÅåÅåÅåååÅår men imorgon så har vi ett matte prov som jag koOoOooommer få F pÅåÅååå. NicEeeEEee! 

Men det är noOooooOoOOg bäääst att avsluta inlägget nUuUUuu innan jag spårar ut hEeEEeEeElt. 

PIRFJGKEPIJGKFPREIKFVGPIREWJVIPWJMRIORE

Av Felicia Lindberg - 16 april 2013 15:45

Hade svenska np muntligt idag, och jag dog inte!!!! Jag grät inte ens, och jag sa någonting till och med :D Men nu får man hoppas att man blir godkänd iallafall :)

Av Felicia Lindberg - 13 april 2013 22:02

Ligger i soffan och tycker synd om mig själv. Mår så sjukt illa just nu, vilket jag har gjort närstan varje dag den senaste vecka :( Skit konstigt. Men ska iallafall försöka att inte tänka på det och så ska jag spela lite wordfeud istäället!! :D

 

Av Felicia Lindberg - 12 april 2013 21:55

Finally heelg! Ska inte göra ett skiiiiiit!!! Aaaahhhh.... Love my life! Och idag ska jag lägga mig tiidigt så jag får några extra timmar till min skönhetssömn ;D 


 

Ooohhhh.. kolla vad brun man var! 

Av Felicia Lindberg - 11 april 2013 22:38

Det är snart mitten av april och ändå har snön inte tinat bort! Förra året var ju allt bort smält redan i mars. What is thiiis?? Jag vill ta fram min vår jacka, och mina vår skor, och allt våårigt!!!

Ok, fint... Men nu räcker det!

Ovido - Quiz & Flashcards