felicialindberg

Alla inlägg under augusti 2013

Av Felicia Lindberg - 27 augusti 2013 13:58

Fett surt, har håltimme och sen en lekion som slutar typ halv fyra... OCH JAG ÄR FETT HUNGRIG! VILL HA MAAAT!!

Av Felicia Lindberg - 24 augusti 2013 19:23

Tävlade ju som sagt på Stockholm stadion idag, missade tredje platsen med två decimeter på spjutet, haha, surt! Det var ju meningen att jag skulle köra 200 m också men efter spjutet så fick jag så ont i knäet att det knappt gick att gå :/ Typiskt mig! Men ska försöka köra 100 m imorgon iallafall och så får vi se hur det går, haha :)


 

 

Av Felicia Lindberg - 24 augusti 2013 13:44

Tagga för spjuut nu dåå!! Sitter i bilen på väg till tävlingen på Stockholms stadion. Nu är det bara en stund kvar sen är vi framme, taggaaa!!

Av Felicia Lindberg - 24 augusti 2013 11:52

Idag är det dags för tävling igen, haha. Första grenen idag är spjut, och den ligger ganska sent, klockan halv fyra börjar det. Sen blir det förhoppningsvis 200 m också om jag inte får för ont i knäet. Dom sista träningarna har jag inte kunmat springa för jag har haft så ont, men jag hoppas att det går bättre idag på tävlingen och att jag kan springa :)

Av Felicia Lindberg - 20 augusti 2013 11:58

Idag är det andra dagen på gymnasiet, det har väl gått ganska bra, idag gjorde vi några oförberedda prov på svenskan, hahahaha, men det gick väl ganska bra :) Fast jag länner mig fortfarande lite forever alone hahaha, men jag antar att det blir bättre efter ett tag.... Kanske...

Av Felicia Lindberg - 18 augusti 2013 22:11

Imorgon är det dags för skola igen efter ett sjukt skönt sommarlov. Och nu är man ju nervös också när man börjar i en ny skola... Men det är ju skönt iallafall att jag känner åtminstone EN person som börjar i samma skola. Menmen, vi får se hur det går. Tur att vi har lite sovmorgon så man är lite pigg när man kommer dit. 

 

Av Felicia Lindberg - 18 augusti 2013 22:00

Hela dagen idag har jag varit heelt slut i kroppen, igår stod ju pappa och jag funktionärer för midnattsloppet på den jobbigaste stationen också... Klädinsamlingen... Man fick bära massor av bord och tunga plattor in i en kall ishall, sen delade man ut lite band och sånt, inte så jobbigt då, men sen efter loppet var vi ju tvungna att bära ut alla bord och pattor igen, så gissa om min kropp värker idag, haha! Plus att vi kom hem typ klockan tre igår kväll... 

 


Skapa flashcards