felicialindberg

Alla inlägg under oktober 2013

Av Felicia Lindberg - 13 oktober 2013 22:34

Jag har nog glömt att berätta att imorgon ska jag jobba! Eller rättare sagt praoa. Det blir på vikingaskolan, på fritiset där typ, dock har jag ingen aning om vad jag ska göra... Men det får vi se imorgon :D Men åh, gud vad nervös jag är :S Jag tror ju att det blir mycket att prata inför grupper, och det är ju inte jag så bra på om man säger så, haha. Men det ska nog gå bra iallafall :D 


    

Av Felicia Lindberg - 12 oktober 2013 22:48

Haha, jag kom just att tänka på våran hund Blossom som vi tyvärr var tvungna att avliva för flera år sen, och efter henne sa både mamma och pappa " INGA mer djur ska in i det här huset igen" Haha, Yeah right. Ett par år senare tjatade jag till mig en kanin och ytterligare några år senare så tjatade vi till oss en katt, plus att grannens katt brukar komma förbi och hälsa på varje dag, så nu har vi värsta zooet här ;) 


Bjuder på några bilder på våra älsklingar :)


     


Av Felicia Lindberg - 11 oktober 2013 07:43

Ååhh, jag älskar trevliga busschaufförer asså :') Jag sitter på bussen nu med världens trevliga chaufför, han började med att säga godmorgon till alla som gick på bussen, sen pratade han i mikrofonen och ba: Jag önskar er en trevlig fredag, och komihåg att tänka positiv tankar. Positiva tankar är starkare än negativa tankar, haha aaww :D Osv osv :')

Av Felicia Lindberg - 10 oktober 2013 09:50

Tjoo!

Sitter i skolan halvdöd och väntar på första lektionen. Det är sjukt vad trött jag är, måste vara för att jag satt uppe halva natten igår och såg på Greys Anatomy, hehe, inte bra asså.. Det har blivit ett beroende det där... 

Shit då, nu börjar vi ;) 


Ovido - Quiz & Flashcards