felicialindberg

Alla inlägg under november 2013

Av Felicia Lindberg - 9 november 2013 14:10

Jag skulle gå  på en lugn promenad och det var bra väder, lite mulet bara. Men typ tio minuter senare så börjar det ÖSREGNA, det droppade vatten överallt från mig haha. Herregud, jag måste ha sett ut som ett odjur när jag gick där som en terminator med mascaran kletad över hela ansiktet och regnvatten droppande från hela ansiktet... hahaha!


 

Av Felicia Lindberg - 8 november 2013 12:22

Jag har varit helt överlycklig för idag har vi haft sovmorgon med tre timmar typ, så jag började klockan elva :D Men självklart så ringer ingen av mina väckarklockor, men tjugo minuter efter jag skulle vakna så ringer telefonen och puckot lägger ALDRIG på! Jag blev så sjukt sur, men jag blev klarvaken och märkte då att jag hade försovit mig med tjugo minuter. Så jag sprang till telefonen och svarade och då var det någon som frågade efter pappa, haha, men han märkte att jag nyss hade vaknat, och bad om ursäkt för att han hade väckt mig, haha. Men jag var så glad för tack vare honom så kom jag i tid, hahahhah! Så tack så mycket du främmande man! 


 

Av Felicia Lindberg - 7 november 2013 19:43

Jag har verkligen ingenting att skriva om just nu, men jag försöker ändå...

Idag var jag tvungen att stiga upp en timme tidigare på grund av att jag hade hälsosamtal med skolsystern, lite surt var det när man vaknade, haha. Men det gick bra iallafall, sen hade vi vanlig skoldag och direkt efter träningen åkte pappa och jag till sätrahallen och körde ett pass där. 

Ja, som jag sa... Bloggtorka... 


 

Av Felicia Lindberg - 6 november 2013 10:02

Jag måste klippa mitt hår så snart som möjligt, jag har skit slitet hår! Så nu sitter jag och kollar på lite nya frisyrer som jag kanske ska klippa. 

Dom här frisyrerna är i stort sätt samma men tyckte att det är dom som jag funderar på att klippa. 

       

Av Felicia Lindberg - 2 november 2013 22:26

Idag tränade jag halv tolv, vilket är lite tidigare än vanligt. Men jag skulle inte hinna annars eftersom jag skulle träffa Laura klockan två. Men jag körde iallafall 4x400m 1x200m och 3x100m, gick sjukt segt, men jag tog mig igenom passet iallafall avslutade med lite styrka där hemma. 

Sen åkte Laura och jag till stan och på tunnelbanan så träffade vi den legendariska Jesus tanten! Haha, hon ställde sig bakom mig och började prata med mig, haha, blev sjukt rädd.... Jag trodde hon skulle börja ta på mig! Hahahah!


 

Av Felicia Lindberg - 1 november 2013 20:51

Idag var jag träningsledig, så imorgon ska jag antingen köra 400m intervaller på Farsta ip, eller så åker pappa och jag till Sätrahallen och kör 200m intervaller. Men jag får se hur det blir med tiden för jag ska träffa Laura klockan två. Asså herregud det var hur länge sen som helst sen jag träffade henne, helt sjukt! 

   

Av Felicia Lindberg - 1 november 2013 20:43

Mötte upp Hanna och Glacier idag. Vi gjorde typ ingenting, köpte bara godis och luffade sen igenom hela Farsta, haha. Men det var skitlänge sen vi bara träffades, så det var nice :) 


 

Presentation

Tja, Felicia heter jag! Jag är 19 år och bor i Stockholm. Mitt liv kretsar mycket kring friidrotten, så här kommer du få läsa mycket om träning, men också om vad jag gör på dagarna och vad som egentligen händer i mitt huvud!
Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards