felicialindberg

Alla inlägg under mars 2014

Av Felicia Lindberg - 29 mars 2014 12:23

Just nu sitter vi hos mormor och morfar och tjockar i oss bullar och kakor, haha, man blir alltid fem kilo tyngre när man åker hem från mormor och morfar. När vi kommer hem tänkte jag gå och kasta lite spjut på ängen och efter det åka och träna på sätrahallen.

Av Felicia Lindberg - 28 mars 2014 23:08

Har bestämt mig nu för att börja blogga igen, efter tre eller fyra häärliga månader med bloggpaus. Men jag har kollat igenom på mina gamla inlägg och jag tycker att det är skitkul att sitta och kolla på alla bilder eller läsa vad man gjorde för två år sen, så den enda orsaken till att jag börjar blogga igen är bara för att jag sen ska kunna läsa alla mina inlägg senare i livet. 

Men det skadar ju inte med lite mer läsare och kanske några kommentarer ibland ;)

 


Ovido - Quiz & Flashcards