felicialindberg

Alla inlägg under maj 2014

Av Felicia Lindberg - 31 maj 2014 21:38

Ååhh, seriöööööst jag vill åka till Grekland!!! Alla åker utomlands till Spanien och Portugal och blablabla, och själv har man aldrig varit utomlands förutom en gång.. Till Island liksom... Där är det ju väääldigt varmt och soligt. 

Åhh sitter och njuter av massor av Grekland bilder.

 

Av Felicia Lindberg - 31 maj 2014 21:26

Jaa, som sagt så tävlade jag i Lag-SM i torsdags, och det gick rätt bra faktiskt. Jag körde ju bara höjd, blev lite förvånad faktiskt, trodde att jag iallafall skulle få köra spjut.. Menmen, det blev inte. Men höjden iallafall var jag lite nervös över eftersom jag tävlade i det förra helgen för att komma igång lite, men då gick det ju säämst, verkligen SÄMST. Så jag var lite nervös över att det skulle gå lika dåligt, men jag tog iallafall 1.47 och var huuuur nära som helst på 1.54 vilket är mitt pers, men tyvärr så rev jag sista försöket. Dessutom så var det sjuka omständigheter, det blåste ju värsta orkanen, ribban höll på att blåsa ner, funktionärerna fick hålla i den liksom hahahah, dog av garv typ. Och mitt linne blåste ner i vattengraven -.- Haha, men plus att det var en sån sjuk höjning där, först höjde dom med tio centimeter och sen med sju centimeter och SEN med fem centimeter när jag hade rivit ut mig, haha. Man brukar ju oftast höja med fem, och sen med mindre och mindre. 

 

Av Felicia Lindberg - 31 maj 2014 21:16

Forgot to tell you about my new dress som jag köpte förra helgen på Gina. Den var ganska billig faktiskt, och sååå skööön. 

   

Av Felicia Lindberg - 28 maj 2014 23:02

Nä nä, här blir det ingen sovmorgon, imorgon blir det väckning vid åtta för mig och sen tusa iväg till Enskede IP vid nio där vi sen med laget ska åka till Västerås för Lag-SM. Haha, det blir bara höjd för min del, lite pinsamt faktiskt att det inte finns någon i Hammarby som är bättre än mig... Haha, höjd är inte min starkaste gren just nu, men det är bara hålla tummarna och se hur det går och hoppas att jag inte sviker laget. 


 

Haha hittade en skit gammal bild på mig i arkivet...

Av Felicia Lindberg - 27 maj 2014 22:56

Du lovade. Du lovade att aldrig mer göra så här. Du lovade precis som alla dom andra hundra gångerna, men kanske är det mitt fel som litade på dig. Aldrig mer. Om jag förlåter dig så ska det blir förändring, annars kan du skita i det och nu menar jag allvar. Jag hoppas att du ångrar dig för det du gjorde, verkligen. Och du beter dig som att allt är mitt fel, du är bara pinsam. 

Av Felicia Lindberg - 24 maj 2014 22:43

Jag vaknade kvart i åtta idag... Var ute i Sätra klockan nio, då solen lyste så starkt att efter typ en halvtimme så var mitt ljusrosa linne, mörkrosa av allt svett... Låter mysigt va? Men det räckte ju inte att jag bara hoppade höjd, vilket förresten gick skit, nää, för DIREKT efter var det kula, och DIREKT efter var det 100m, skojar inte, var tvungen att stöta mina två sista stötar på en gång annars skulle jag missa starten, och DIREKT efter 100m så var det spjut... Men sen äntligen fick jag tio minuters rast ungefär, men sen DIREKT efter den tio minuter långa rasten så var det längd. Streeesss minst sagt, plus att jag hade ett linne på mig hela dagen, utan skydd för axlarna och hade glömt att smörja in mig med solskydd.... Gissa vilken skala av röd jag var när jag kom hem...? Typ alla saker som har färgen röd i sig, ihopblandat. Gissa om jag kommer få hudcancer. 


         

Av Felicia Lindberg - 23 maj 2014 14:01

Igår hade jag kjol på mig för första gången på några år tror jag... Jag vet inte riktigt varför jag har slutat använda det, men det känns bara för feminint liksom, inte för att jag är maskulin på nåt sätt, men det känns lite... inte jag på nåt sätt haha, men iallfall så prövade jag att ha det igår och det var ju inte så hemskt som jag trodde ;D Det var ganska nice och svalt och så hemsk såg jag nog inte ut, haha, så jag ska nog börja använda kjolar och klänningar lite mer i sommar ;)

Av Felicia Lindberg - 23 maj 2014 13:55

Jag orkar seriöst inte tänka på hur dåligt det gick på Nationella längre, skiter i om jag får F, jorden kommer inte gå under. Men förutom det så är jag typ världens lyckligaste människa :D Det är sommar som jag har längtat efter sista dagen förra sommaren, plus att jag ska tävla imorgon :D OCH snart är det sommarlov och jag är friiiiiiiiiiiiiiiiii! Bruna ben, kallt vatten, shoppingshoppingshopping, träning, tävling, sena nätter, varma dagar. Ahhhhh :D

Presentation

Tja, Felicia heter jag! Jag är 19 år och bor i Stockholm. Mitt liv kretsar mycket kring friidrotten, så här kommer du få läsa mycket om träning, men också om vad jag gör på dagarna och vad som egentligen händer i mitt huvud!
Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards