felicialindberg

Alla inlägg under juni 2014

Av Felicia Lindberg - 18 juni 2014 22:21

Just nu är det ju sämsta vädret, men man får försöka göra det bästa av situationen så jag och brorsan gick ner och spelade lite fotboll vilket han blir helt överlycklig över, haha, han vill ju bli fjälrde bästa målvakt i världen (don't ask why) men tyväss så är det typ ingen som har tid att gå och spela med honom, och inte vet jag varför han inte får spela i lag med andra ungar. Men aa, så vi gick och sköt lite straffar och efteråt så tvingade jag honom att ta lite bilder på mig, haha, som tack för att jag spelade med honom ;) 


         

Av Felicia Lindberg - 17 juni 2014 15:31

Nu har man haft sommarlov i nästan en vecka.. Och så är det sånt här väder :O Mulet, kallt, regn, USCH! DET ÄR JU SOMMAR!! Men iallafall, hittills har jag inte gjort mycket asså, haha, tävlade i helgen as usual, JUSTE jag persade i längden, hahaha första gången på typ ever som jag överhuvudtaget har kunnat hoppa pga skador och sånt shit, så jag är skitnöjd. 

 

För några veckor sen var det ju verkligen sommarväder, varför kan det inte vara det nu föör?? Det är ju sommarlov! 


Av Felicia Lindberg - 11 juni 2014 13:39

WIHOOO, SISTA SKOLDAGEN AVKLARAD!! Dock inte så mycket skola då, dagen bestod mest av solning på Rudan. Men ändå är fett glad att det är avslutning imorgon, även om alla andra fick sluta igår och idag. Ska inte göra ett skiit den här sommaren hahhaha, sovasovasova och SOVA.

Av Felicia Lindberg - 10 juni 2014 23:26

I helgen var det tänkt att jag skulle tävla i Sayo, men så blev det icke. Jag var ju tvungen att bli sjuk... Men jag mår bättre nu iallfall, har börjat träna lite igen och jag HOPPAS att jag kan tävla i Huddinge i helgen iallafall i några grenar, tror inte att jag kan vara med i löpgrenarna så här efter man har varit sjuk, plus att jag fortfarande är lite småkrasslig. 

I måndags dåå, var det stadsorientering. H.A.T.A.R orientering, men det var inte lika hemskt när det var i stan, då kan man iallfall fråga om man har gått vilse, my ass att det går att fråga någon i skogen, förutom spindlarna då...

Och idag har varit den absolut onödigaste dagen hittills i mitt liv. Försov mig en timme, kom en halvtimme för sent, städade skåpet på 3 minuter, lämnade en bok, spelade brännboll i tio minuter och efter dom tio minuterna så gick jag, tror faktiskt att mitt lag klarade sig gaaanska bra utan mig. 

         

Skapa flashcards