felicialindberg

Alla inlägg under juli 2014

Av Felicia Lindberg - 2 juli 2014 22:44

Okej... okej.... Typ världens hemskaste problem har dykt upp... Vi kom hit till Piteå för några timmar sen... och vi fick nyss veta att det inte finns någon internetuppkoppling!!! Omg jag vet inte vad jag ska göra under två veckor nu asså hahah! Kommer leva som värsta eremitgubben. Dock så har jag ju lite internet på mobilen, men det kommer nog ta slut ganska snabbt om man säger så...
Men aja... Det kanske kan vara lite nyttigt också... Att lära sig leva utan mobil, internet och dator... Bara det att jag kanske icke överlever, bara så ni vet liksom.

[Bild]

Av Felicia Lindberg - 1 juli 2014 00:23

Eftersom min älskade träningströja blev stulen för någon vecka sen så var jag ju tvungen att köpa en ny. Asså jag älskar den, den är jätte snygg och skön och allt sånt där, men det var bara att den förra var lite tjockare, så den passar bättre i lite sämre väder. Men aja, jag kan ju knappast få tillbaks den, hoppaas att den gamla gubben njuuter av tröjan min om han var så tvunget att ha den. 


 

 

Det här får bli min nya älskling då    

Av Felicia Lindberg - 1 juli 2014 00:01

Jag ska nu börja med lite filmtips, jag har börjat kollat på lite mer filmer nu under sommaren så tänkte bara passa på att dela lite vilka jag tycker är bra, dåliga, värda att se osv. 

Meningen var ju att jag skulle på bio i söndags med Laura och se 21 Jumpstreet 2, men puckot fick ju för sig att dygna... Så hon var ju för trött för att gå hahahah. Men jag hade iallfall inte sett ettan, så jag såg den innan, och jag äälskade den hahahha. 

Komedier är inte direkt min grej, men det här var så sjukt kuul. Det handlar om två korkade poliser typ som jobbar undercover på ett gymnasium där det säljs droger, och dom ska ta reda på vilka det är. Haha, aa som sagt sjukt kul film, rekomenderar den verkligen. 

   

Haha, var bara tvungen att lägga ut typ världens roligaste scen. En av poliserna sköt honom så snoppen ramlade av, hahahah! 

Skapa flashcards