felicialindberg

Alla inlägg under augusti 2014

Av Felicia Lindberg - 30 augusti 2014 16:46

Som ni vet så mådde jag inte så bra förra veckan, ingen aning om vad det var dock. Var bara trött och seg all the time och ont/yr i huvudet. Men förra helgen så började jag må bättre, så jag började ju och träna. Och vad händer inte då två dagar senare? Jo man får ju halsont... Så då var träningen för den här veckan borta också, men nu börjar jag äntligen må lite bättre äntligen, så ska försöka träna lite nu ikväll och se hur det går. Nu saknas det ju bara att jag blir magsjuk om några dagar...

 

Av Felicia Lindberg - 23 augusti 2014 23:49

...Övningskör! Asså jag blir seriöst aldrig så stressad som när jag övningskör. Som för några dagar sen, jag blir tvungen att stanna för en bil och självklart så får jag motorstopp, och självklart är det en bil bakom mig, och självklart får jag motorstopp en gång till, och självklart får jag motorstopp ännu en gång, och självklart så sitter farsan bredvid mig och suckar och stönar. Gaah, och då var ju min stressnivå på topp, vilket inte gör någonting lättare. Men till slut så får jag igång bilen, bara att den typ hoppar fram hur länge som helst och sen övergår till att åka normalt... Vill inte ens veta vad snubben i bilen bakom tänkte, hahaha. 

 

Av Felicia Lindberg - 23 augusti 2014 23:34

Jag har nu sen i tisdags mått sjukt dåligt, jag har ingen aning om vad det är! Jag är överdrivet trött, yr och ont i huvudet. Skulle hellre vilja vara förkyld och ha feber och sånt, då skulle jag iallafall veta vad det var för något. Så det blir ju till att missa helgens tävling IGEN. 

Men jag börjar iallafall må lite bättre nu, så jag tränade lite lätt och det kändes rätt bra :) Inte som när jag prövade att träna lite i onsdags... Då kändes det som att jag skulle svimma så fort jag började röra lite på mig. 


  

Gick en promenad igår kväll vid magelungen.  

Av Felicia Lindberg - 19 augusti 2014 11:12

Pleease nej rädda mig från tortyren jag vill inte nejnejnej åhhhhh inteskolainteskola jag får paniiiik palla intee neeeeej.
Imorgon börjar det... Iväg till tortyren och till den efterblivna klassen. Ett helt år till nästa sommarlov. Vill inte ens tänka på skiten.

Av Felicia Lindberg - 17 augusti 2014 18:34

Idag var det alltså tänkt att jag skulle ha tävlat i Norrköping var ganska taggad på det, men vi visste inte att midnattsloppet gick en dag före (igår) vi är ju tvungna att vara funktionärer där av Hammarby Friidrott. Så vi kom hem tunt kvart över tolv, och då hade vi ju liksom jobbat hela kvällen, så vi var helt slut idag så vi sket i tävlingen och istället vilar jag helt och bara försöker ta igen mig. 

Men igår fick jag vara vid starten, och det var helt sjukt vilken stämning det var där, alla var så glada och bara hoppade omkring och skrattade. Jag tillsammans med pappa hade hand om maskerad-personerna, så det var ju extra kul att se vad dom hade klätt ut sig som. 

   

Av Felicia Lindberg - 16 augusti 2014 09:04

   Igår hade vi alla så sjukt tråkigt, så morsan och jag bestämde oss för att gå ner till farsta. Calle var också tvungen att följa med, och att gå runt på tjejaffärer tycker han väl inte är så jätte kul, haha, så vi mutade honom med mjukglass och då var det helt plötsligt inget problem, hahhahah! Donkens mjukglass muckar man inte med....
Men jag blev iallafall kär i en klänning på Indiska, så den fick jag av mamma :D Lyyckliig! Och värsta fyndet var det också, den kostade 300 men jag fick den för 125 spänn :D Hähä, prisjägare nummer ett!

 

Av Felicia Lindberg - 14 augusti 2014 01:00

Helt sjukt vad kallt det är nu när man ska sova. För bara någon vecka sen svettades man så mycket att man nästan var tvungen att sova naken liksom, nu är det dubbla tecken som gäller liksom. Så right now ligger jag och hackar tänder, pissnödig är jag också, men hatar att gå ner på toa när det är mörkt, känns som att någon ska komma och ta tag i fötterna när man går nerför trappan. Så går alltid med mobilen i högsta hugg och låter mobilljuset visa om det finns några yxmördare i huset.

Av Felicia Lindberg - 14 augusti 2014 00:40

En vecka kvar i freedom, ni anar inte hur mycket jag ligger och plågas asså. Vill inte tillbaks till skiten. 

Men aja, den här sommaren har varit ganska awseome, förutom vissa saker som jag nog skulle kunna klara mig utan.

Hoppas bara att nästa sommar blir lika bra! Nu får manbara ta och göra det bästa av hösten och vintern. 

 

Presentation

Tja, Felicia heter jag! Jag är 19 år och bor i Stockholm. Mitt liv kretsar mycket kring friidrotten, så här kommer du få läsa mycket om träning, men också om vad jag gör på dagarna och vad som egentligen händer i mitt huvud!
Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards