felicialindberg

Alla inlägg under augusti 2014

Av Felicia Lindberg - 14 augusti 2014 00:11

Hela sommaren har jag fått läsa teori till körkortet, plugg på sommarlov liksom! What is this? Snart börjar ju den riktiga skolan om man säger så, haha, och då vet jag inte hur jag ska både hinna plugga där och till körkortet. Men det får jag väl lösa på nåt sätt, as usual, inget socialt liv för mig inte! 

     

Av Felicia Lindberg - 11 augusti 2014 12:36

Inget speciellt inplanerat idag, blir bara till att ligga i sängen och deppa all day long. I lördags var det ju Junior-SM för min del, det var typ det sämsta resultatet på hela säsongen, på både spjut och längd. Det är på den tävlingen man ska sätta personligt rekord och vara i topp form, och så kommer jag värsta missfostret och gör min sämsta tävling ever typ.Och inte blir det bättre när man ser bilder på instagram och facebook när kompisar showar off med typ FYRA MEDALJER vardera liksom. Nä, Usch vill inte prata om det längre, den tävlingen ska jag lägga mig bakom mig så snabbt som möjligt. 

Så som sagt ligger jag bara i sängen just nu, har precis genomfört pass numero uno, styrka för överkroppen. Så nu blir det till att kolla på CSI, spela lite, mysa till regnet outside, och sen proppa i sig alla bullar som mamma och brorsan bakar. 


                   

Försökte få mig själv lite gladare med Photobooth, men blev bara påmind hur ful jag är, så det gick inget vidare. 

Av Felicia Lindberg - 7 augusti 2014 22:52

Idag blev det en sväng till Gröna lund med bästa Laura, var sjukt kul, var bara synd att jaf inte kunde stanna längre, det blev hemgång runt halv sex så det var lite synd. Men vi hade iallafall skitkul, åkte dom flesta attraktionerna, men sen blev det för mycket folk så vi hann inte riktigt med allihop. Men en grej so hon tvingade med mig på var katapulten, har typ lovat mig själv att aldrig i hela mitt liv och frittfall/tilt OCH katapulten, men nejnej, på något sätt lyckades hon övertala mig... Slutade iallafall med många skratt från publiken när jag satt där och skrek och halvgrät innan vi ens hade startat... Men den KANSKE var roligare än vad jag hade trott... Så det blev tre turer sammanlagt, hähä :P 

Spökhuset var också en grej som jag aldrig prövat, hahahaha, har seriöst aldrig sett LAura så rädd i hela mitt liv! Hahahaha, jag ska alltså vara den lättskrämda, my ass!! Ni skulle ha hört henne skrika asså, hahahahahah.

Men här är lite bilder från dagen iallafall :)

         

Av Felicia Lindberg - 3 augusti 2014 23:53

I idag och igår var det tävling i Västerås, gick väl inte så värst bra, jag har som stannat upp och slutat förbättra mig. Men jag tror att det snart kommer att lossna, det kan hända ibland, att man inte märker några förbättringar på träningar eller tävlingar hur hårt man än tävlar, men det är bara att kämpa på ändå!

Idag började första grenen sjukt tidigt med tanke på att det tar en och en halv timme att köra dit, så jag var tvungen att vakna strax efter sex. Det kanske låter jäättehärligt och grejer (haha) men det kan jag lova er att det är det INTE! Speciellt inte när det spöregnar, åskar och blixtar. Så jag blev inte riktigt lika sugen på att åka iväg den tiden i det vädret. Tänkte bara på hur mysigt det skulle vara att ligga kvar i fem timmar till och bara soooovaaa och mysa till åskan och regnet... det var då farsan kom inklampades i rummet och gav mig en hjärtattack! 

Aja, får ta sovmorgonen imorgon istället :D

 

Har faktiskt ingen aning om vad för bild som passar med det här inlägget.. Så ni får en struts istället! :D

Av Felicia Lindberg - 1 augusti 2014 22:55

Idag åkte farsan och jag ner till Farsta C och gick in på löplabbet för nya gympaskor. Och vi hittade dom perfekta :D Dom är snygga, sköna, lätta och smidiga. Jag prövade jogga med dom lite idag, and i loved them :D Dom var värsta studsiga ju. Jag brukar köpa Adidas men nu testade jag några från Asics, och hittills verkar det som det var ett bra val :)


 

Av Felicia Lindberg - 1 augusti 2014 11:10

Åh herregud... Det är bara tjugo dagar kvar nu asså till skolan... Helt sjukt! ÅÅHHH IUSHIYGUILJAOUHDOUYGUC Och det är Augusti idag, så det känns som värsta höst nu asså! :( VIIIILL INTEE! 

Men idag har jag inget speciellt inplanerat, är träningsledig idag på grund av tävlingen imorgon i Västerås. Kanske att man ska till Farsta C lite senare och kolla på nya gympaskor? Mina är så sjukt slitna. Jag har ju hallux valgus, vilket är knölar på foten som gör att stortån blir sned, men iallafall så har det blivit stora hål på gympaskorna precis där dom där knölarna är, så skulle som sagt verkligen behöva nya. 

 

Skapa flashcards