felicialindberg

Alla inlägg under oktober 2014

Av Felicia Lindberg - 19 oktober 2014 19:48

Fattar du vad du har gjort mot mig? Ligger nästan varje dag i sängen och gråter på grund av dig. Och efter varje gång ber du om ursäkt och säger att det aldrig ska hända igen, pfft, trodde dig dom första åren, men nu har jag börjat fatta att det aldrig kommer att ändras. Något måste göras, snart, för jag orkar inte med det här länge till. Att kalla mig allt det där, fast jag verkligen försöker, idiot.

Vad ska jag göra? 

Av Felicia Lindberg - 16 oktober 2014 20:47

Åååhh vad nice med friday imorgon, dessutom unnar jag mig en dag ledigt imorgon, haha, klassen ska typ gå en vandring i Tyresta, plus ska dom laga mat i ett stormkök.. Njaaa, säger nog Nej tack till det asså... Dock så måste jag göra en del rester som jag har, plus är det ju ett ämne som jag inte ens har godkänt i, tydligen... -.- haha, aa så bara slapp blir det inte imorgon, men bättre än en kall heldag i Tyresta och gå promenad iallafall...

 



Av Felicia Lindberg - 14 oktober 2014 17:05

Tänkte visa några bilder från min instagram dom senaste veckorna. Känner att jag har börjat ta mer naturbilder, och mindre selfies, haha. Förut var hela min insta täckt av mitt face liksom, kanske inte den bästa utsikten liksom, haha.

Den bilden togs idag precis före man gick till bussen, hann till och med att platta håret, dock kanske det inte ser särskillt platt ut, haha. Blir alltid lite lockigt när jag plattar det...

Brorsan och jag var ute i skogen i fint väder resultet blev this!

Haha, på väg till bussen en tidig morgon.

Kommer faktiskt inte ihåg hur den här kom till mitt galleri... Haha, måste ha gått en promenad till militärbron vid Farstanäset...

På väg hem från Farsta, ni ser ju att molnen inte ser så vänliga ut... Det fick jag uppleva när jag sen gick och det började ösregna all the way home...

Hahaha #tb till tiderna i Kvicken på träslöjden och vår träslöjdslärare som alltid kom med starka chips eller gummibjörnar (!!) , haha såklart prövar vi chipsen och munnen håller på att brinna sönder... Och då får vi veta att det tydligen ska hjälpa att suga pä trä, hahaha!

Av Felicia Lindberg - 14 oktober 2014 10:27

Så sjuukt himla skööönt med sovmorgon ändå till halv två!!!! Vaknade nyss liksom :D Har fått minst tio timmars sömn, det är mer än jag får på helgerna, det var verkligen välbehövt!

Av Felicia Lindberg - 11 oktober 2014 21:25

Asså åhhh, jag är kär i air max skorna, snälla kan nån köpa dom till mig? Skulle bli jätte glad :')

 

Av Felicia Lindberg - 11 oktober 2014 21:12

Asså jag är så sjukt trött all the timee, så fort jag får en chans att sova, då sover jag. Är det något onödigt på lektionen, sover jag. Sitter jag på bussen, sover jag. Och är det en kort biltur, så sover jag. Vet inte om jag alltid har varit så här, tror det har blivit värre genom åren asså, men inte för jag klagar... Älskar att sova, hahaha! 

   

Av Felicia Lindberg - 11 oktober 2014 20:59

Asså fatta att vi måste lära Hungerspelen på engelska! Inte går det snabbt för mig heller, tar typ en timme att läsa ett kapitel -.- Plus att vi måste göra äckliga uppgifter till skiten. 

   

Av Felicia Lindberg - 11 oktober 2014 20:39

Tycker verkligen inte om någon årstid annat än sommaren, men idag var det faktiskt rikrigt nice väder. Solen sken för fullt och inte så jättekyligt, så idag kan man väl inte klaga. Så det var ju riktigt nice att gå ut och springa, brukar alltid klaga på vädret annars, haha. 

Men just nu sitter jag vid TV:n och kollar på Fångarna på fortet, hahaha, sitter bara och garvar åt Kissie asså. Men det skulle seriöst vara fett kul att vara med där själv. 


     

Skapa flashcards