felicialindberg

Alla inlägg under november 2014

Av Felicia Lindberg - 29 november 2014 23:52

Vill verkligen göra en förändring med mitt hår! Vill färga det, men samtidigt vet jag att det inte kommer funka för det blir såå himla slitet, ser seriöst ut som en sopkvast på huvudet liksom! Så jag funderar på toning, alltså typ som hårfärg men det försvinner efter några duschar. Men underar då vilken färg man skulle ta då... Kanske rosa som kissie, hahahha! Nää, tycker att hon passar bättre som blondin ;) 

 

Av Felicia Lindberg - 29 november 2014 00:14

Vem tillbringade du minst 2 timmar med idag?
Jacob, min handledare :) Och farsan.

2. Hur lång är du?
1.68

3. Hur gammal är du om fem år? 
22 :O Herregud, vad gammal!

4. Vilken film var den senaste du har sett?
Såg faktiskt nyss klart Skumtimmen, var väl helt okej. Lite sorglig, handlade om en femåring som har varit försvunnen i 20 år. Och sen börjar man få reda på vad som var hänt med honom.

5. Vem ringde du senast?
Jacob.

6. Vem ringde dig senast?
Jacob

7. Hur löd de senaste sms:et du fick?
"Nej men det är ju bara en tvåa, de är cirka 24 elever"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS!! Nä usch, hatar att prata i telefon :/

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta!

10. När såg du senast din mamma?
Någon timme sen.

11. Vilken ögonfärg har du?
Blåa :)

12. När vaknade du i morse?
Hade sovmorgon, så halv nio! :D

13. Vilken plats föredrar du minst?
Skolan daah, sen kommer jag faktiskt inte på nåt mer?

14. Vad dricker du till frukost?
Dricker? Bruker man inte äta frukost?? Jag dricker iallafall aldrig nåt till frukosten.

15. Har du en dator?
Bara en skoldator, Macbook air.

16. Någonting du inte kan leva utan?
Vänner och familj! Och kyckling...

17. Vad är de första du gör när du vaknar?
Checkar mobilen, haha!

18. Vad brukar du göra innan du lägger dig?
Checka moobilen!! Hahaha!

19. Vad är det dyraste du äger?
Ahmen.. I don't know!

20. Vart skulle du vilja bo?
Jag trivs faktiskt väldigt bra här i Farsta. Men skulle vilja bo i hus.



Av Felicia Lindberg - 21 november 2014 19:17

Nu var det ett tag sen, men ibland brukar jag träffa på en man/gubbe på bussen på vägen hem, han är väl ganska slaffsig, skulle verkligen behöva en hårklippning. Han kan knappt gå och han har alltid med sig en rullator, så för att komma på bussen blir det ju alltid krångligt för han kommer knappt på. Så jag tycker ju självklart synd om honom, men grejen är varje gång så försöker någon att hjälpa honom men han bara snäser till och är skit otrevlig. Som när en gång när bussen började köra utan att han hade satt sig ner, och då ramlar han rakt på en tant som sitter ned, jag och en till kvinna hjälper honom upp för det klarar han inte själv. Och vad får vi då? Inte ett skit, inte ett tack. Han bara såg sur ut och satte sig ner. Nähä tack för den då, klara dig själv nästa gång.

Inte för att jag är den socialaste människan på jorden, men om någon hjälper mig så tackar jag ju självklart och börjar prata med den personen or something like that, eller frågar om jag kan hjälpa honom/henne på något sätt.

Så nää, sura gubbar tycker vi inte om!

Av Felicia Lindberg - 21 november 2014 16:19

Är det bara jag som kollar på gladiatorerna? Asså I love it, haha! Dessutom så är ju Ako Rahim med, värsta snyggingen ju! Men jag hittade iallafall en sida där gladiatorerna tipsar om vad du ska tänka på när du tränar och hur du kan utveckla träningen. Dom är ju värsta proffsen också så dom vet verkligen vad dom snackar om!

Tryck Här för att komma till sidan.

 

Av Felicia Lindberg - 17 november 2014 23:07

Vårt äckel modem har nu gått sönder så vi har inget internet på minst en vecka, gissa om jag är glad? Men passar iallafall på nu att blogga när jag har internet på mobilen.
Aa, förutom det trasiga modemet så har det dessutom blivit stopp i vår toalett, var ju överlycklig i fredags för vi skulle få börja använda toaletterna som vanligt igen efter två veckor. Och precis då så blir det STOPP I TOAN! JUST I VÅRAT HUS OCKSÅ! Det var nåt som rörgubbarna hade slarvat med.. Men om dom inte har fixat det imorgon så flyttar jag hemifrån.. Fyller ju ändå 18 om två-tre månader, no difference right?
Så aa, helgen var då inte världens bästa om man säger så, haha.
Men kanske bra att sova nu eftersom jag börjar himla tidigt imorgon, vill ju iallafall ha några timmars sömn.

Av Felicia Lindberg - 14 november 2014 16:59

 

Av Felicia Lindberg - 13 november 2014 23:21

Jag har ju praktiserat på gamla skolan nu den här veckan, 4 weeks to go! Men det har iallafall varit hur roligt dom helst, är med på idrottslektionerna, gör inte så jättemycket då men hjälper till med lite ditt och satt. Fick hjälpa en tjej till skolsyster igår, hon var heelt väck, men mådde bättre sen när hennes farsa kom.
Och idag då.. Vad gör man inte då?? Joo klantig som man är, försover man dig med 25 minuter vilket gjorde att jag kom 40 minuter för sent -.- Haha, men Jacob blev inte arg alls, han ba: neej det är heelt okej. Jag ba: ohh sweet nice :D Haha!
Men imorgon ska jag dessutom vara med en annan gympalärare när han är med ettorna, det är tydligen myyyyycket högljutt när dom kommer. Så öronproppar på!

Av Felicia Lindberg - 9 november 2014 00:28

Direkt efter träningen idag blev det en träff med Glacier at my place, hon får känna sig speciell.. Det är inte ofta jag tar med kompisar hem, *hostpappahost* Nää men tog vi bara oss förbi farsan som skulle försöka tvinga henne bära ut en säck med bajs och kiss som används till torrtoan där nere (vilket jag absolut inte använder, så det är inte mitt bajs och kiss btw) så gick det bra, haha! I tre timmar satt vi bara och kollade igenom gamla skolkataloger och pratade gamla minnen... och stalkade some people, hahah.


 

Ovido - Quiz & Flashcards