felicialindberg

Alla inlägg under november 2014

Av Felicia Lindberg - 9 november 2014 00:21

Träningen idag då gick väl rätt bra, började med höjd och det kändes riktigt bra, kom iallafall över 1.41 10-15 gånger. Sen blev det 10 hundringar i rätt lugnt tempo såklart, annars skulle jag aldrig orka det, haha. Nä men det kändes bra att det var jobbigt utan att jag fick något större problem med andningen, vilket jag får rätt ofta, har ju varit hos läkaren för det men har inte fått något svar. Sen blev det lite kula, vilket gick lite mindre bra haha, har lite problem med tekniken, men det kommer nog funka till slut, tränatränaträna! Och avslutade med lite hopp och kaststyrka.


 

Från tävlingen i Leksand i sommras när jag svalkade av mig från hettan.

Av Felicia Lindberg - 6 november 2014 07:32

Av Felicia Lindberg - 4 november 2014 23:19

Dom tror seriöst att jag ska skita och pissa i en plasthink! Nej tack! Då går jag hellre på den allmänna några hundra meter bort!

Pfft, kolla bara på den! Tänk er att skita på den där.

   


Av Felicia Lindberg - 1 november 2014 18:12

On my way home from träningen, sjukt hungrig. Have no idea varför det gick så tungt idag. Känner mig bara tung och deppig liksom, och det har jag gjort hela dagen. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk bara, skulle vara så himla typiskt mig. När träningen börjar gå liite bättre, så går jag och blir sjuk liksom...
Idag övningskörde vi också en stund, första gången på flera veckor, men gick bättre än förväntat. Så nu när körningen går bättre, borde man ju plugga lite teori också, njaaa, not so much! Har verkligen ingen lust till det... Haha, får se om det blir som vanligt då, har flera år på mig att plugga och så natten innan uppkörningen så börjar man råplugga hahaha!

Slänger in en bild på I-or. You're welcome.

Ovido - Quiz & Flashcards