felicialindberg

Alla inlägg under december 2014

Av Felicia Lindberg - 24 december 2014 23:37

Idag blev det en tur ut med bilen med farsan för att övningsköra. Jag har ju börjat köra mer och mer ut i trafiken nu, vi började köra runt i ett industriområde med bara högersvängar och nästan ingen trafik, sen ökade vi så det blev längre och lite nya vägar och lite mer vänstersvängar och sånt. Sen fick jag börja köra hem från det där industriområdet, puuh, gissa om jag var nervös första gången, haha, för där blev det ju värsta rondeller och trafik på riktigt asså! Men jag tycker iallafall att det har gått riktigt bra... För att vara mig ;D Kanske tar ett tag (några år) innan jag får körkort säger farsan... Hahaha! 

 

Det där är såå pappa och jag asså, hahaha! Jag kör tydligen alltid väldigt nära kanten...

Av Felicia Lindberg - 22 december 2014 21:23

Eftersom Sätrahallen kommer vara stängd nu under julafton och juldagen så har jag tränat extra mycket på Sätra, och idag gick faktiskt löpningen riktigt bra :D Var riktigt länge sen asså, har alltid legat efter där, speciellt på sprinten. Men idag blev det rekord och grejer så det var riiktigt skönt! Hoppas bara att det håller i sig. Imorgon blir det lite höjd fruktar verkligen inför det, förra gången gick det verkligen SKIT, men nu ska jag också köra med en annan tränare, så kanske går lite bättre imorgon då ;) 


 

Av Felicia Lindberg - 20 december 2014 23:57

Har fått ännu ett beroende, Arrow heter den här serien. Såg nyss klart på det sista avsnittet av säsong 1. Asså jag driver inte, ligger här och gråter, så sjukt sorgligt. Åååhh, varje gång jag gråter blir jag så täppt i näsan... Kommer inte kunna sova nu asså.. Skit


Av Felicia Lindberg - 20 december 2014 20:25

Jag har ju typ ett hemmagym nere i källaren, igår körde jag iallafall värsta styrkepasset där nere (sjuk träningsvärk idag) men efteåt så skulle jag ju stretcha... Glömde kanske säga att det är en spindel på taket rakt ovanför mig, men brydde mig inte så jättemycket för tillfället så länge den stannade där uppe, tänkte ändå ta och döda den sen typ (mohahaha) kan inte leva i samma hus med en spindel. Men iallafall, så kommer min pappa... HAN TAR I SPINDELN SÅ DEN RAMLAR RAKT NER PÅ MIG! Asså det där var seriöst värsta ögonblicket i mitt liv... Allt gick i slowmotion, och jag hoppade upp som värsta ninjan samtidigt som jag skrek så mycket att jag höll på att kvävas av hostan som sen kom. Pappa springer iväg och flyr i fruktan vad jag skulle göra om jag fick tag i honom. Så jag var där nere själv med en spindel som förmodligen var på mig... Efter mycket skrik och flaxande med armar, ben, huvud, hår, fötter och alla kroppsdelar som går att flaxa med så börjar jag leta efter den där vidriga spindeln.. Hittade den iallafall på mattan ett tag senare. Den fick inte överleva morgondagen kan jag säga iallafall. 

 

Okej, den kanske inte var så stor, ungefär som den på bilden här uppe. Men...

 

... för mig kändes det som en sån där!


Av Felicia Lindberg - 20 december 2014 19:57

Asså herregud dör av skratt här! Har hittat klockrenaste youtubekanalen, DavidParody. Han och hans vänner är så sjukt roliga hahahahahha! Ni måste bara in och kolla på alla klippen dom har lagt upp asså, hahaha! Kommentera gärna om ni tycker dom är lika roliga eller om det bara är jag som har extremt konstig humor!

     

Bara ett av alla extremt roliga klipp dom har gjort

Av Felicia Lindberg - 20 december 2014 19:30

Är det bara jag som inte vill att det ska snöa..? Känns som att alla vill ha en vit vinter, medan min dröm är att det inte skulle snöa överhuvudtaget. Okej, det snöade ju för några dagar sen men det försvann ju efter en dag, haha, det tycker jag räcker med snö för den här vintern asså. Tänk vad krångligt allt kommer bli så fort det snöar lite grann, det blir halt, kallt, bara att gå ut och hämta posten blir ju pain in the ass liksom. Dessutom när skiten sen smälter blir det ju så sjuukt slaskigt, fötterna helt dyngsura innan man ens kommit till skolan.. Nä, usch!


 

Sommar ska det va!

Av Felicia Lindberg - 19 december 2014 17:19

Såå taggad på jullov! Nästan tre veckor utan all skit asså, ohh, snacka om att jag ska njuuta! Har inget speciellt inplanerat, förutom en träff med en kompis som jag verkligen måste träffa asså, as soon as possible. 

Men idag var det bara avslutning, egentligen var busskortet som vi fick den enda orsaken jag åkte dit för, allt annat var ju bara skit, som vanligt då :D 

Men just nu sitter jag bara och säntar på att klockan ska bli sex, för då ska jag göra något skiit kul och spännande som jag aldrig i hela mitt liv har gjort... TRÄNA! Hahahaha, nä men tänkte ut och springa i kylan, lite motigt, men det är bara att bita ihop!


 

Av Felicia Lindberg - 19 december 2014 16:29

För någon vecka sen köpte jag en utredningsborste, jag var verkligen desperat haha, som ni vet är mitt hår kaos. Det blir slitet bara några veckor efter en klippning, jag har i hårinpackning VARJE ducsh men ändå hjälper det inte tillräckligt, känns alltid som ett fågelbo. Men asså den här borsten är typ magisk, I love it. Mitt hår har blivit jättelent och mjukt, dessutom brukar jag ju alltid ha så mycket tovor och skit i håret att varje hårborstning är tortyr,  men nu är det hur smidigt som helst att borsta håret, loooove it! Men det bästa av allt är att den bara kostar 50 spänn på Rusta, prisjägare som jag är tog jag den direkt, hahaha!

 

Presentation

Tja, Felicia heter jag! Jag är 19 år och bor i Stockholm. Mitt liv kretsar mycket kring friidrotten, så här kommer du få läsa mycket om träning, men också om vad jag gör på dagarna och vad som egentligen händer i mitt huvud!
Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards