felicialindberg

Direktlänk till inlägg 18 januari 2015

Jag saknar dig Morfar

Av Felicia Lindberg - 18 januari 2015 20:27

Min morfar gick bort i början av sommaren i lungcancer, allt gick så himla snabbt. Från det att han fick reda på att han hade cancer till det att han gick bort så tog det tre månader. Men det var tre hemska månader. I slutet kunde han knappt andas och han åkte in och ut från sjukhuset hela tiden. Han orkade inte ens prata, och man var ju inte alls van att se honom så, för han var alltid så himla sprallig och busig. Haha, jag kommer ihåg på sommrarna när man var liten och vi åkte och badade på Gålö med mormor och morfar, det var typ bästa tiden i mitt liv när man fick bada med morfar. Han busade, kastade ner oss i vattnet, skvätte, tog tag i fötterna på oss och drog ner oss under vattnet. Vi höll alltid på att dö... Asså seriöst... Vi dog nästan, han dränkte oss ju. Och mormor blev lika arg varje gång och drog upp oss ut vattnet igen. Haha, han var precis som ett litet barn. Saknar honom så mycket. Hoppas vi ses igen någon dag morfar <3 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Lindberg - 19 januari 2017 14:45

Hej Felicia! Idag är det den 19 Januari 2016, och just nu sitter jag och skriver på detta inlägg som jag planerar ska komma upp den 19e Januari 2017.  Jag har fortfarande en termin kvar av gymnasiet, och jag verkligen kämpar för att inte ge upp tot...

Av Felicia Lindberg - 24 juni 2016 20:28


Nu är det så att jag har tröttnat väldigt mycket på detta bloggande, det är tröttsamt och bara inte roligt längre. Så detta är mitt sista inlägg, eller jag tror att det är mitt sista inlägg iallafall, haha! Who knows, jag kanske kommer tillbaks om et...

Av Felicia Lindberg - 22 juni 2016 23:24

Jag skojar inte, jag kommer att dö i hudcancer nästa år med tanke på hur mycket jag bränner mig. Vi åkte till stranden idag en jättekort stund, cirka två timmar. Självklart glömde jag att smörja in mig, för jag BLEV RÖD SOM EN TOMAT! hela halsen, ans...

Av Felicia Lindberg - 21 juni 2016 19:56

Har ni tänkt på att det är mitten av Juni nu? Snart är sommaren slut... Haha, nej nu ska jag inte vara sån, sommaren har knaappt börjaat!! Men nu under sommaren så har jag några efterlängtade datum som jag gärna ville dela med mig av.    5 Juli- ...

Av Felicia Lindberg - 10 juni 2016 22:40


Åhh, vad jag hoppas att det inte ska regna imorgon! Jag ska nämligen vara funktionär på Enskede, och tänk att stå där i en hel dag i REGN! Gud vad hemskt, alla papper jag ska hålla reda på och skriva på kommer bli blöta, jag har ingen regnjacka så ja...

Skapa flashcards