felicialindberg

Alla inlägg under februari 2015

Av Felicia Lindberg - 27 februari 2015 23:07

Mycket nya träningskläder har det blivit idag, jag åkte till hammarby kansliet och testade massor med hammarby kläder, måste ju ha det på tävlingarna. Bland annat blev det långa tights, hot pants, jacka, långarmad tröja och ett linne. 

Sen på eftermiddagen blev det en sväng ner till Farsta med Glacier, saknar henne så mycket, speciellt nu när hon ska flytta. Kommer bli tomt här i Farsta. Men iallafall, jag fick med mig en vit jättefin kofta från Vero Moda, märkte också att det ekade ganska tomt på saldot, så fick lugna mig lite och låta bli att köpa upp hela Farsta ;)


 

Av Felicia Lindberg - 24 februari 2015 23:52

Åååhh, vad jag saknar känslan att vara brun. Man kan ha på sig precis vad som helst när som helst, se ut som medusa i håret och vara helt sminklös, man ser ändå bra ut. Nu under vintern spelar det ingen roll vad man sätter på sig för kläder eller smink, man ser ändå ut som en zombie.                            


Bilder från 2013, vad lekte jag modell för? 

Av Felicia Lindberg - 23 februari 2015 23:17

Asså jag lovar idag byggde jag en snöboll som var nästan lika stor som mig, helt sjukt! Brorsan och jag gick till Farsta Näset där dom har en gaanska stor pulka backe, vi gick upp till toppen och så kom vi på att vi skulle rulla ihop en hyfsat stor snöboll och sen rulla ner den för backen tills den blir störRe och Större och STÖRRE! Men det tog iallafall några försök innan vi fick ner den för första krönet (den gick sönder hela tiden) och då blev den BIG ASS STOR, ni fattar inte! Och då hade vi ändå den brantaste backen kvar. Asså ni fattar inte hur trötta vi var, vi rullade liksom en snöboll lika stora som oss själva! Sen... Kom ögonblicket... Vi knuffade på och den åkte neeeeeeer för heeela backen, asså typ mitt livs lyckligaste ögonblick! Ni skulle ha hört hur jag skrek. Och... så gick den sönder i tusen bitar... DEN GICK SÖNDER! Min fina big ass snöboll... gick sönder, innan den kommit ända ner. 

Jag ska iallafall dit fler gånger och försöka och försöka tills jag får min BIG ASS snöboll! 

Jag var så exhalterad över min snöboll att jag glömde att ta kort dessutom.. Så det får bli en selfie på brorsan och mig istället, även om min snöboll skulle ha vart snyggare. 

 

Av Felicia Lindberg - 22 februari 2015 23:27

Asså något jag har börjat gå och längta efter på sista tiden, är The Sims! Jag har ju haft det förut, men den datorn gick ju sönder och grejer, så nu sitter jag här med skoldatorn MacBook. Och det är ju pain in the ass att ladda ner Sims på den liksom, vet inte ens om det är möjligt? Asså allt är så himla mycket krångligare med MacBook! Skulle aldrig ha köpt en om jag fick bestämma, menmen, den kanske är bättre än ingen dator alls liksom... 


 



Av Felicia Lindberg - 22 februari 2015 23:21

Så himla nice med lov just nu, har vart så himla mycket i skolan på sista tiden so I really need this. Men idag har bara vart en chilldag i princip. Calle och jag gick till ända till högdalstoppen (!!) tänkte att jag skulle få några snygga bilder, fast så blev det icke, fick knappt någon bra bild asså. Haha, men det var bra motion för oss iallafall, vi var nästan ute i två timmar! Men sen i slutet var han så trött att jag nästan fick bära honom hem, hahaha!     


Av Felicia Lindberg - 20 februari 2015 21:01

Asså något som jag verkligen skulle vilja göra är att springa The color run, det verkar så hiiimla kuul! Jag och Laura ska försöka springa det sen i Juni. Hoppas verkligen att det blir av, skulle vara feett kul! Det är en "löptävling" på 5 kilometer, bara att man ska göra det på kul liksom, det är ingen tidtagning eller nåt. Man kan gå, jogga, rulla, krypa eller köra järnet, vad man än vill! Dessutom kastar man färg på varandra och grejer, ohh :D 


     

Av Felicia Lindberg - 16 februari 2015 23:21

16 februari idag, vilket betyder att jag fyllde år igåår! 18 år, herregud... Var det inte nyss jag fortfarande satt i barnvagn och grät för att ingen förstod vad jag sa? Kanske inte... Gud, jag får liksom flytta hemifrån nu... Haha, nää! Morsan och farsan får nog stå ut med mig i några år till, hähähä! Har inga planer på att flytta hemifrån! Vad annars kan jag göra då? Supa mig full kanske... Njaa, not my thing kanske. Meen, jag får nätshoppa från ALLA affärer nu asså :D Feett nice! 

Det som kanske inte är så jättekul nu då är att man måste börja betala för läkaren.. Det kan dom fetglömma, tänker inte ens gå dit om jag så får en hjärtattack. Fast tandläkaren är väl fortfarande gratis? Tänker gå dit dagen innan jag fyller 19 och sen never ever gå dit igen, skiter i om jag ser ut som this guy. 

 

Usch, varför valde jag den här bilden? Kommer få mardrömmar. 



Av Felicia Lindberg - 14 februari 2015 00:06

Usch, ryser bara jag tänker på det, det djur som är det absolut mest vidriga  på denna planet är... Spindlar. Vet inte varför jag har någonting emot dom, men asså... Nej, usch, tänk deras äckliga 8 ben krypa fram på din hand, OCH HAR NI NÅGONSIN SETT EN SPINDEL FÖRSTORAD??? DET MEST VIDRIGA JAG HAR VARIT MED OM! Ormar och sånt har jag inga problem med, eller jo, andra småkryp och sånt är ju också sjukt äckliga, men spindlar... Dom tar priset. 


 

Tyvärr så existerar såna här varelser på jorden idag...


 


   

Ovido - Quiz & Flashcards