felicialindberg

Alla inlägg under februari 2015

Av Felicia Lindberg - 8 februari 2015 23:10

Skulle egentligen ha behövt sova för minst en timme sen... Jag är fett trött just nu och dessutom måste jag upp tidigt imorgon, så varför har jag inte gått och lagt mig än?? Ingen aning. Men nu kanske det är bra att gå och lägga sig, istället för att filosofera hela natten varför jag inte har lagt mig tidigare när jag egentligen borde... Vilket problem jag har. Varför fortsätter jag att skriva? Jag måste verkligen sova. 


 



Av Felicia Lindberg - 4 februari 2015 22:29

Åhh, har filmtorka just nu. Vet inte vilken serie eller film jag ska börja se på, har ni något tips så är det bara att kommentera! Jag har börjat kolla på Homeland, men det har bara gått 10 minuter och jag har redan tröttnat. Men en bra sak är iallafall att jag föjer så pass många serier att det kommer typ ut ett nytt avsnitt varje dag på någon serie som jag kollar på, haha. Livet som seriejunkie!


 

Av Felicia Lindberg - 4 februari 2015 22:23

Sitter här och kollar på lite gamla bilder från gamla skolan och tiderna från då, åhh vad lycklig man var då. Man var alltid glad för man var alltid runt folk man älskade, iallafall jag. Åååhh, känner nu i efter hand att jag borde ha tagit vara på tiden bättre i Kvicken. Men det känns som att alla trivs så himla bra i sina nya klasser nu, och så kommer jag liksom som värsta muppen och saknar allihop! <3 


 

Av Felicia Lindberg - 1 februari 2015 20:39

Asså aa... Trodde att jag skulle kunna blogga fett mycket under den här perioden jag var sjuk men... Nej, det kunde ni fetglömma. Hade 40 graders feber, spydde över varje kvadratmeter i detta hus, slemhosta och ont i halsen plus lite annat smått och gott, så nejj, bloggen orkade jag ej med. Men nu mår jag myycket bättre, som tur är. Imorgon ska jag veerkligen försöka orka dra mig till skolan, missade 3 dagar förra veckan och det kommer bli PAIN IN THE ASS att jobba ikapp. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards