felicialindberg

Alla inlägg under mars 2015

Av Felicia Lindberg - 6 mars 2015 22:49

Fredagar brukar ju vara så himla niciga, men idag var det bara otroligt jobbigt. Började dagen med skolan (då kommer det ju aldrig sluta väl, liksom) Klockan 6 vaknade man, somnade om igen och försov sig en timme... Började med psykologi, inte kul alls liksom. Efter hela skiten  var det bara hem, chilla ett tag ner till Centrum för att hämta ut ett paket, sen hem igen och då var det bara att börja pluggaa. Har väldigt mycket i skolan just nu, så det var bara att bita ihop och köra igenom skiten. Men det var iallafall nice att man var träningsledig... 

 


Av Felicia Lindberg - 3 mars 2015 23:13

Har varit jättedålig på sista tiden att uppdatera I know, men just nu är det väldigt mycket, bland annat i skolan där jag typ har 10 omprov som måste göras.. Oops? How did that happen liksom? Dessutom har jag fått nåt virus på datorn som måste fixas, den är så sjuukt seg och reklam kommer upp överallt, varje gång jag sitter vid den är jag bara några sekunder ifrån att bryta den mitt itu... Tror jag skulle behöva gå någon kurs i humörhantering eller nåt?

Presentation

Tja, Felicia heter jag! Jag är 19 år och bor i Stockholm. Mitt liv kretsar mycket kring friidrotten, så här kommer du få läsa mycket om träning, men också om vad jag gör på dagarna och vad som egentligen händer i mitt huvud!
Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards