felicialindberg

Alla inlägg under april 2015

Av Felicia Lindberg - 25 april 2015 23:42

 

Kan ni se vem detta är? Asså skäms över att säga det men det där var då jag för ett x antal år sedan... På riktigt jag ser ju ut som en kille! Nu fattar jag varför alla trodde jag var en snubbe. Kommer ihåg en gång när farsan och jag var med på en tävling, 5km. Efter ett tag så springer en kärring om oss och frågar pappa: Far och son som springer tillsammans? "Höhö" skrattar pappa "Nää, far och dotter" Sen sprang hon tydligen iväg, tur för henne liksom... Haha, men nää jag hörde faktiskt inte att hon sa det, fick höra det av farsan när vi kom i mål. Jag blev rasande men han skrattade gott...

Haha, men idag när jag ser gamla bilder på mig själv, I can't blame her... 

Av Felicia Lindberg - 22 april 2015 23:34

Jag vet inte varifrån jag har fått den här fascination av ugglor? Men dom är så himla vackra, ni vet på skansen brukar dom ha några vita big ass ugglor, som är så himla vackra, jag vill bara stå och titta på dom hela dagen. Skit i björnarna och vargarna liksom, ugglor ska det va! 


     

Asså speciellt den där vita högst upp är ju så sjukt vacker. 


 

Okej, nej, den ser bara ut som den är helt sjuk i huvudet. 

Av Felicia Lindberg - 22 april 2015 23:22

Vad gör jag fortfarande uppe? Klockan är snart halv tolv och jag måste upp typ halv åtta imorgon. Åååhh, blir trött på mig själv asså. Sitter och försöker lista ut hur man fixar registerutdrag från polisen, går sådär asså. Fattar nada. Jag behöver ju skicka iväg skiten så snabbt som möjligt eftersom det där registerutdraget krävs för att jag ska få sommarjobba med barn. Så dom ser att jag inte är någon pedofil eller nåt. 

Fast nää, nu skriker kudden efter mig så måste nog ta och lägga mig nu asså ;) 


Av Felicia Lindberg - 18 april 2015 21:14

Ååååhh, kan inte den serien vara sluut snart?? Jag hade fett höga förhoppningar på den serien, men den är så hiimla tråkig! Det enda som händer i hela serien är att alla blir är kära i alla. Blööö, vill bara att skiten ska ta slut, jag har bestämt mig att se klart på hela serien. Det är en bedrift bara att se klart...


 

Av Felicia Lindberg - 17 april 2015 22:10

Wihoo! Då var det klart! I sommar ska jag få jobba på Farsta Summercamp som ledare för friidrotten. Ska bli så himlaa kuul! Summercamp är för barn 8-12 år, och dom får välja sporter som dom får pröva på. Man kan välja allt mellan basket, friidrott, fotboll och myycket mer. Gaah, taggad är jag iallafall! :D 


 

Av Felicia Lindberg - 13 april 2015 23:01

Ni vet att jag var tvungen att sy knäet när jag ramlade i rulltrappan? Aa, stygnen togs bort för en-två veckor sen, men nu har det blivit värsta knölen istället :O Ser fett äckligt ut och känns ännu äckligare... Hoppas att det bara är normalt, så inte knäet ramlar av eller nåt, som min mattelärare sa...

Här har jag dock inte hunnit få den där knölen...

Av Felicia Lindberg - 11 april 2015 23:40

Det känns som att det bara är jag som älskar myggbett.. Men asså hur nice är det inte att klia på dom!? Så himla sköönt! Ahh, love the feeling. Dock ska man bara klia när dom är nya! Överkliar man dom (som jag gör all the time) så börjar man bara blöda... Inte för jag har nåt problem med det, men alla har plötsligt blivit överkänsliga för blod och sånt där! Tydligen är det för mycket att snapchata blödande myggbett och blodiga knän... Oupps, my bad liksom..

 

Av Felicia Lindberg - 11 april 2015 23:24

Jaa, kom nyss på att har man en blogg så kan det ju vara bra att uppdatera några gånger per år... Jag får skylla på att jag har haft så himla mycket plugg, till och med nu på lovet så har jag inte fått vila från skolan! Men nu kör jag igen! 

Okej, snabbbeskrivning av lovet då. Bio med Laura, där vi såg Insurgent, ganska fett bra film asså. Massa shopping såklart, vilket man också märker på kontot... Upps! Sen har ju träningssäsongen börjat också, så blir myckeet kondition framöver, men var fett stolt över mig själv förra helgen för på lördagen sprang jag 10x150m (!) och dagen efter körde jag 10x200m (!!!) Idag körde jag dock samma 150 meterslopp, då det gick betyyydligt tyngre, men skitsamma, slutförde skiten iallafall :) Igår blev det också en träff med Glaci och Laur, var länge sen vi träffades alla tillsammans asså. Men vi myste iallafall i solen, så det var ganska så nice. 

Känner mig extra snäll idag (vilket är typ första gången) så bjussar också på några bilder från loovet! 

             

Ovido - Quiz & Flashcards