felicialindberg

Alla inlägg under maj 2015

Av Felicia Lindberg - 31 maj 2015 20:45

Imorgon är första Juni! Seriöst! Sommar liksom! Vad är det här då för väder? Idag på tävlingen var jag tvungen att ha på mig tre (!!) tjocktröjor samt linnen och t-shirtar längst under, och tights och mjukisbyxor för att inte frysa arslet av mig! Trots kylan så gick det väl rätt bra, ett årsbästa i spjut och ett personbästa i kula. Priserna var också väldigt nice, istället för medaljer så fick man typ olika produkter. Jag fick turen att få massor av olika duschtvål, bodylotion, deo, lypsyl och solkräm bland annat! Typ det jag behöver mest, skitbra! Haha, sen var det några som fick typ en handboll... Hahahahaha! Kunde knappt hålla mig för skratt. 


   

Av Felicia Lindberg - 30 maj 2015 17:20

Kom precis hem från en spjutkurs som farsan och jag var på. Vi fick lite feedback och tips när vi kastade spjut, samtidigt som tränarna fick råd och tips om hur dom som bäst kunde hjälpa oss aktiva. Dock var inte vädret det bästa kanske, haha, efter halva tiden så började det ösregna fast som tur var kunde vi vara inne i en gymnastikhall i en skola senare på eftermiddagen och där fick vi massor av övningar. Så verkligen jättekul och lite saker lärde man sig ju också, och träffade nytt och roligt folk! 


 

Av Felicia Lindberg - 27 maj 2015 21:17

Har varit hmla lycklig nu dom senaste dagarna. I Lördags tävlade jag, och gissa vaaad!? JAG KOM ÖVER 5-METERS GRÄNSEN PÅ LÄNGDEN!!! Aaahh, ni fattar inte hur många år jag har försökt och försökt och ändå bara legat strax under fem meter, men så äntligen hoppade jag 5.03 i lördags! :D Det går bra nu!


 

Av Felicia Lindberg - 26 maj 2015 23:40

I söndags åkte morsan, Calle jag och några andra vänner till Ågesta Ridskola där syrran jobbar för att se hästutsläppet. Lika roligt varje år, haha, vildarna blir ju helt galna när man släpper dom! 

Efter det gick vi en lite tur i stallet hos bjässarna, men en var faktiskt riktigt gosig, när man kliade den så kliade den tillbaks... På mitt ansikte... Trodde först att den skulle äta upp mig. 


             

Av Felicia Lindberg - 24 maj 2015 23:15

Ni anar inte hur nära jag var att åka in i fängelse i igår förmiddag... Puuuh säger jag bara! 

Jag hade tävling så jag övningskörde dit, efter halva vägen ungefär så ser man massor av polisbilar mitt i vägen, då har dom ju självklart en kontroll. När vi kommer tillräckigt nära så vinkar snuten IN OSS TILL KANTEN medan alla bilar framför ba får åka. Jag börjar skrika NEJNEJNEJNEJ, och farsan ba börjar asgarva! Så jag kör in till kanten och han frågar efter mitt körkort, "höhöö, nääää pyseeen, glöm det" sa jag! Hahaha! Nä inte direkt, jag vågade inte säga ett ord, det var farsan som fick säga att jag övningskörde, hahaha! Men sen så måste vi båda blåsa, och efter fick vi åka iväg och då gasade jag iväg i full fart. 

Puuh, så häär nära fängelse säger jag ba, hahaha, okej, kanske inte... 

MEN en positiv sak var att han iallafall var snygg :D 

 

Av Felicia Lindberg - 21 maj 2015 23:44

Hela veckan har det ju varit skitväder, har blåst, varit kallt och ösregnat. Inte det bästa vädret för träning kanske. Kan säga att hoppa längd och höjd i ösregn kanske inte är det bästa och kanske inte det roligaste att springa sprintlopp medan regnet piskar i ansiktet på dig. Men idag var det ju jättefint på dagen och eftermiddagen, "äntligen blir det ba träningsväder" tänkte jag... My ass! Det började bra på uppvärmning och sånt, men vad händer sen när själva träningen börjar? ÖSREGN! Får köra och och sprint i piskande ösregn, inte det roligaste kan jag säga. Och sen när jag är färdig och vi ska åka hem, ja dååå kommer ju solen fram igen och allt blir varmt och mysigt -.- Vädrets makter har inte varit vid min sida den här månaden. 


 



Av Felicia Lindberg - 21 maj 2015 20:20

Börjar det inte bli dags för larverna att hänga i träden snart? Alltid på våren så hänger dom ju under alla träden och dinglar och bara väntar på att få krypa upp i håret på en. Men än så länge har dom inte kommit fram... Det är väl bara en tidsfråga. Man passar sig alltid att gå under träd under den här årstiden. 


 

Av Felicia Lindberg - 18 maj 2015 23:27

Wohohooo! Lyckan när man åter igen har en ledig dag! Alla lektioner är inställda imorgon, så vi slipper skiten! Hoppas på fint väder så man kan gå ut och göra någonting, men förmodligen kommer det bli samma gamla pissväder som det har varit nu, och då blir det förmodligen bara chill hemma hela dagen, kan ju vara nice det också. 

Ovido - Quiz & Flashcards