felicialindberg

Alla inlägg under juli 2015

Av Felicia Lindberg - 9 juli 2015 22:48

Nää, i förrgår anlände vi ju till Piteå och sen dess har vädret varit SKIT! Kallt och regn hela dagen igår och idag, så det har som varit svårt att göra någonting. Men idag blev det en tur till stan iallafall och det blev bara ett basic linne för 30 spänn och en jättemysig tjocktröja på Cubus. Fast när jag kom hem så såg jag att det var värsta glitterpaljetterna på baksidan!! Och så stod det någon text... Man ba: åhhh neeej. Fjortistiden är förbi liksom. Menmen får åka tillbaks snart och byta till någon tröja utan glittertext...

Av Felicia Lindberg - 6 juli 2015 23:27

Har helt glömt bort att skriva att vi imorgon ska åka till Piteå!!! Ska bli fett kul i år, för vi har så mycket inplanerat! 
Har stresspackat nu ikväll, och det känns verkligen som att jag har glömt något... Men det gör det alltid i och för sig... 

Menmen, får sova på det och se om jag kommer ihåg något mer imorgon innan vi åker. Blir att vakna tidigt imorgon också, tror att vi ska åka typ klockan sju vilket betyder att jag ska vakna klockan sex (!!), så det kaan ju vvara bra att jag går och lägger mig nu ;)

 

Just nu får ni nöja er med en snapchat- screenshot på mig och bebisen, han ligger rätt bra där i famnen, haha!

Av Felicia Lindberg - 6 juli 2015 23:24

Idag hade syrran och jag egentligen planerat att åka till gröna Lund med kusinern från Kiruna som är här på besök. Dock så var det ju sääämsta vädret någonsin så vi sket i det och åkte bara och träffade dom, vilket var jätte roligt det också! Inte varje dag som man träffar sina kusiner från Kiruna och Gotland liksom! 


 

Hann inte knäppa av bilder av kussarna, men fick en bild på hunden istället :)

Av Felicia Lindberg - 6 juli 2015 23:14

Igår blev det tredje doppet för i år! Dock inte i Dalarö eller Gålö som vi alltid åker till, utan Flatenbadet och denna gång med Laura! Kul var det iallafall, och väldigt varmt i vattnet. Hoppade från högsta delen av hopptornet (first timer). Egentligen planerade jag att bara hoppa en gång (om ens det) men ni vet när man blir så här här: Hoooo, vad läskigt det var... Ska vi köra en gång till..? HIhihi!! Så blev det för mig och Laura... Typ sju gånger om. 

Dock så borde jag ha slutat vid sjätte gången, men självklart ville jag ha en fin bild så jag var tvungen att hoppa den sjunde gången också medan Laura tog kort... Asså på riktigt, jag fick stööörsta kallsupen, trodde jag skulle dö! Fick ont i huvudet, halsen och värsta locket i öronen efteråt. Senare under kvällen utvecklades locket i öronen till värsta smärtan någonsin. Jag typ låg och grät för det gjorde så ont. Sen kokade mamma ihop något hokus pokus och stoppade i öronen på mig. Tror typ det var vitlök inlindat i bomull och dränkt i olja. Tog också alvedon mot smärtan och somnade, och idag var det heelt borta! Såå glad när jag vaknade asså, hahaha! 


     

Av Felicia Lindberg - 4 juli 2015 17:19

Efter 6 timmar, 6 grenstarter och två pers (alltså en heldag) på arenan i Bollnäs så är vi äntligen på väg hem. Jag typ ligger i baksätet och sover för jag är så himla trött.
Men det har iallafall gått riktigt bra, två pers i 100m och längdhopp och fyra ändå hyfsat bra resultat :) Så jag är nöjd.
Nu är jag riktigt hungrig... Och vi har fortfarande en och en halvtimmes bilfärd hem.

Av Felicia Lindberg - 3 juli 2015 22:14

Ni anaar inte hur bränd jag är asså! Ser ut som en räka! Och allt detta på grund av några timmar på stranden igår, åhh, helt sjukt! Så inatt låg jag typ halvvaken hela natten och kunde bara ligga på sidan och inte helt på ryggen eller magen. 
Just nu ligger jag i hotellsängen i Bollnäs (tävling) och jag hoppas verkligen att det går lättare att sova inatt. 

 

Av Felicia Lindberg - 1 juli 2015 22:05

Äntligeeen tillräckligt varmt att man kan åka till stranden och ta årets första dopp! Så himla kallt att jag först vägrade att bada, men sen efter lite övertalning från brorsan så doppade jag mig TVÅ GÅNGER! Sen sprang jag snabbt som attan upp igen, haha! 

Imorgon ska vi förmodligen till stranden igen, men this time gör vi det med mina kusiner, så det blir säkert jättekul. Dock måste jag upp lite tidigare men skitsamma, får sova på stranden istället, haha!


     

Skapa flashcards