felicialindberg

Alla inlägg under augusti 2015

Av Felicia Lindberg - 7 augusti 2015 23:17

Nu är första veckan avklarad på Sports Camp och det är så kuul! Fast det bästa var nog ändå förra veckan som var en "planeringsvecka" som jag tror vi fick betalt för, haha, asså fatta vad nice! Ha sommarlov en vecka och få betalt för det! Men den här veckan har som sagt varit skit kul, är ju friidrottsledare med två andra killar och denna vecka har vi haft cirka 22 barn. Nästa vecka är den sista och då kommer vi få cirka 24 kids. 

Men idag var nog ändå bäst, hahaha, i slutet av dagen så blev det vattenkrig med alla barn på hela Sports Camp, så man gick hem heelt dyngsur, hahaha!

 

Av Felicia Lindberg - 2 augusti 2015 21:38

I helgen blev det en lite större tävling här i Stockholm på Stadion. Riktigt kul var det, och ganska bra gick det också. 

Men tänkte inte skriva så mycket nu, ni får kolla på bilderna som togs under helgen istället :) 


         

Presentation

Tja, Felicia heter jag! Jag är 19 år och bor i Stockholm. Mitt liv kretsar mycket kring friidrotten, så här kommer du få läsa mycket om träning, men också om vad jag gör på dagarna och vad som egentligen händer i mitt huvud!
Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards