felicialindberg

Alla inlägg under oktober 2015

Av Felicia Lindberg - 15 oktober 2015 16:43

Fy vad hungrig jag är just nu, sitter på tunnelbanan på väg hem från träningen. Andra passet för i år på sätrahallen, gick bra det också :) Men jag har iallafall inte ätit sen tolv idag typ, och då serverades det pannkakor, och nu direkt efter träningen fick jag i mig en banan. Så just nu sitter jag här och svälter känns det som. Ååhhh, blir middag när jag kommer hem! Ååhh, tänk om det blir kyyckling, ååååhh, drömmen!

Av Felicia Lindberg - 13 oktober 2015 23:10

Fy vad sur och deprimerad jag blir när det börjar bli höst/vinter. Nu har ju temperaturen sjunkt rejält och dunjackan har plockats fram, märker på hela mig hur mycket mer deprimerad jag har blivit. Okej, jag är sjukt bitter och sur i vanliga fall också, men nu märker jag det for real likom. Jag vill bara ligga i sängen och känner inte för att göra någonting, bara grotta ner mig under täcket, lyssna på musik och stänga ute allt och alla. 

Usch hoppas detta humör ger med sig snart... Kan ju faktiskt i enstaka fall finnas nåågon pytteliiten fördel med vintern... Har bara inte kommit på det än...

 


Av Felicia Lindberg - 10 oktober 2015 19:10

Åhh, hur kan man inte älska Nike? Har vart inne en bra stund nu och suktat efter typ alla deras grejer, haha! Synd att man bara har några ören på kontot -.-


 



Av Felicia Lindberg - 9 oktober 2015 18:46

Vet inte om jag är den enda, förmodligen är jag det, som är så himla känslig för snor och slem??? Asså som idag t.ex så gick jag förbi en gubbe som började hosta och harkla sig, och man hörde verkligen snoret och slemmet samla sig i halsen på honom, och då fick jag på riktigt kvälningar och höll på att spy, haha! HATAR när folk gör så där! Asså jag får ont i magen bara jag tänker på det. Usch!

Haha, tänkte googla fram en bild på snor och slem, men hindrade mig själv i sista sekunden för jag insåg att varken jag eller ni inte vill se det, haha! Så idag får det bli ett bildlöst inlägg. 


Av Felicia Lindberg - 7 oktober 2015 12:00

Är det bara jag som verkligen äälskar att knäcka alla leder jag har? Det är så niice! Jag kan knäcka i stort sett vad som helst på min kropp, allt från mina fingrar, handleder, nacken, ryggen (på flera olika sätt), knäna, fotleder, tår och ibland ljumsken! Hahaha, det bästa är ju när man verkligen får till det i nacken, när det blir flera djupa knäck på en gång. Ohohohoooo! Hahaha, låter ju helt sjuk när jag tänker efter...

Men jag vet ju också att det är jätte dåligt att hålla på att knäcka hela tiden, men kan bara inte låta bli! Fingrarna och alla andra leder kan bli sneda, ryggproblem senare i livet kan man också få, nä usch, borde egentligen slluta. 

Eller vad säger ni? Ska jag kanske satsa att bli som den här snubben?

 

Av Felicia Lindberg - 6 oktober 2015 17:57

Varför sitter jag här och skriver ett inlägg när jag har cirka 10 000 prov och läxor som måste göras tills imorgon? Varför, Felicia? Varför? 

Imorgon har jag två prov, i både Kost och Hälsa och i Religion. Känns väl sådär. Kanske borde plugga lite grann för att bli lite säkrare. Aa, det kanske jag borde...

 

Av Felicia Lindberg - 6 oktober 2015 17:36

Var jätte länge sen jag mådde så här illa som jag gör nu, kom nyss ut från toan efter ha varit gaanska så nära att spy, tur för mig så kom det inget. Det måste vara den här antibiotikan jag äter nu som gör att jag mår så illa. Fick ju antibiotika mot det här fästingbettet som jag fick, dock fick jag aldrig reda på om jag hade Borrelia eller nåt, så I don't know. 

Så idag blir det en vilodag från träningen, har ingen lust med att stå längs vägkanten och spy. Haha! Fast det kanske är lika bra också, för läkaren sa ju att jaag egentligen borde vara ledig under dom här tio dagarna som jag tar antibiotikan. Ha! Glöm det! Har istället kört hårdare än vanligt, det är ju uppbyggnadssäsong nu kvinna! 


 

Av Felicia Lindberg - 2 oktober 2015 09:16

Som jag skrev införra inlägget så sitter jag just nu på vårdcentralen och väntar, herregud vad lång tid det kan ta då...
Kommer ni ihåg när vi var och paddlade och tältade för några veckor sen, mer känt som: Värsta dygnet i mitt liv. Men ett par dagar efter den här turen så upptäckte jag en fästing som satt strax ovanför min ljumske, jag tog såklart bort den på en gång, och efteråt var det ett litet rött märke som har suttit kvar tills nu. Men igår märkte jag att det där märket har växt skit mycket och blivit ganska mycket mörkare, så jag blev hittvingad av morsan. Men det kan ju faktiskt bli rätt allvarligt, man kan ju typ få hjärninflammation och grejer.
Men nu borde det bli min tur när som helst, så håll tummarna!

Presentation

Tja, Felicia heter jag! Jag är 19 år och bor i Stockholm. Mitt liv kretsar mycket kring friidrotten, så här kommer du få läsa mycket om träning, men också om vad jag gör på dagarna och vad som egentligen händer i mitt huvud!
Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards