felicialindberg

Alla inlägg under januari 2016

Av Felicia Lindberg - 31 januari 2016 19:28

Kom precis hem från träningen, första gången den här veckan vi körde i sätrahallen eftersom jag har varit sjuk, och som det kändes. Några sprint-lopp körde jag, och jag blev helt slut, haha! Lite styrka, hopps och kulstötningar blev det också. Så hyfsat bra gick det ju iallafall. Men nu är jag iallafall helt slut, så jag ska hoppa in i duschen lägga mig i sängen och kolla på serier. Imorgon är det första dagen på praktiken, tagga!


 


Av Felicia Lindberg - 30 januari 2016 10:30

Åååhh, min älskade skinnjacka är borta! Jag har trott hela vintern att den har varit hemma någonstans, men så för ett tag sen så skulle jag av någon anledning använda den.. Men hittade jag den inte någonstans! Jag har letat över heela huset, på vinden, i källaren, i mitt rum, i köket, överaallt! Så nu har jag börjat fundera om jag har glömt den i skolan, men där finns den inte heller någonstans, jag har kollat hos vaktmästarna och lärarna som har en sån där insamlingslåda men ickee. Så nu vet jag inte.. Den måste ha fått ben och sprungit iväg. Jättesynd för jag älskar verkligen den jackan. 

 

Av Felicia Lindberg - 29 januari 2016 19:36

Jag har ju varit sjuk sen i måndags och har inte kunnat träna någonting på hela veckan, så tvälingen imorgon bli inställd. Det enda som jag hade sett fram emot, då var den här helgen förstörd. Dock börjar jag må lite bättre, så imorgon ska jag försöka börja lite lätt med jogg och styrka, så får vi se hur det går. 

Någor positivt är iallafall att detta var sista dagen i skolan! På måndag börjar jag praktiken och jag var där idag en snabbis för att prata om schema och uppgifter och sånt där, så jag tror att det blir jättebra! 

  

Av Felicia Lindberg - 27 januari 2016 20:51

Vilket sug jag fick efter chokladbollar helt plötsligt.. Så jaa, what could I do liksom? Jag bakade chokladbollar såklart! Så nu är jag proppmätt efter ett x-antal chokladbollar. Meen det kan jag unna mig nu när jag är sjuk. Goda var de också. 

     

Av Felicia Lindberg - 26 januari 2016 13:03

Är det bara jag som brukar få finnar på sjukt konstiga ställen?? Det vanligaste jag brukar få är på halsen och öronsnibben (!!) och någon gång har jag faktiskt fått på röven! Helt plötsligt svider det på ena skinkan och så är det en finne! Fast kanske hellre få finnar på arslet där ingen ändå ser dom, än att få en mitt på näsan eller mellan ögonen. Haha, det är ju också standard. 

  

Jag är den som får finnar, och syrran är den som vill klämma dom. 

Av Felicia Lindberg - 25 januari 2016 21:12

Nu är 4/5 familjemedlemmar sjuka, morsan har varit förkyld i några dagar och alla vi syskon fick samma skit idag. Nu är det bara pappa som saknas, man får gå och krama honom lite extra mycket så han inte behöver vara frisk ensam. 
Så ledig från både skolan och träningen blev det idag, så har i stort sett inte gjort någonting idag, pluggat lite, kollat serier och fixat lite grejer inför praktiken inför nästa vecka. Ska åka till praktikplatsen och träffa handledaren på fredag också och prata igenom lite grejer. 

  

Tänk att man kan få till en selfie på toaletten. 

Av Felicia Lindberg - 24 januari 2016 22:54

Tänk vad ett sms kan göra.. Ena stunden har man ångest för den tidiga morgondagen då man börjar klockan åtta, och andra stunden får man veta att läraren är sjuk och man istället börjar 10.40 Sjukt nice! Jag är sjukt trött redan nu efter en hel-dag med tävlingar, så jag ska nog ta och lägga mig vilket gör att jag hinner med 10 timmars sömn inatt! Otroligt. 

Förresten, det blev två personliga rekord idag! Ett i höjd och ett i 200m! Så nu kommer jag sova med gott samvete. 


  

Av Felicia Lindberg - 23 januari 2016 19:33

Nu är vi snart i Februari, och jag har inte ett enda par vinterskor. Jag har två skor, vilket är ett par converse och ett par Nike Air Force.. Inte direkt vinterskor. Så jag är verkligen i behov av ett par vinterskor, men det är ju inte direkt det billigaste köpet.... 

Drömskorna skulle ju vara Timberlands, såå snygga! Men som sagt.. Vinterskor är inte det billigaste köpet.. Speciellt inte Timberlands. 

     

Ovido - Quiz & Flashcards