felicialindberg

Alla inlägg under mars 2016

Av Felicia Lindberg - 4 mars 2016 11:00

Herregud, praktiken skulle vara i 5 veckor och nu är det bara 1 vecka kvar! Asså vaa? Hur kunde det gå så snabbt? 
Men iallafall så har jag två lektioner till att förbereda, sexåringarnas fritidsgympa på måndagen och deras idrottslektion på tisdagen. Tänkte om de skulle få ha fritt på idrottslektionen eftersom det är sista gången jag har de. Att jag kanske bara plockar fram massor av grejer och så får de helt enkelt leka i 40 minuter. Då måste de ju bara älska mig... Och på fritidsgympan vet jag faktiskt inte än vad de ska få köra, om ni har några förslag på roliga lekar är det bara att kommentera!

  

Av Felicia Lindberg - 3 mars 2016 10:30

Jag fattar inte vad det är med mitt immunförsvar den här vintern asså! Nu är det tredje gången den här vintern som jag har blivit sjuk. Dessutom har det bara varit två småförkylningar, så det har ju varit jättesurt att inte kunna träna på grund av det. Men nu är det något annorlunda.. Jag hostar jättemycket och är täppt i näsan, och igår hade jag lite lätt feber, men annars är det ingenting. Jag är inte snorig eller att det kliar i näsan you know, när man är förkyld?  Menmen, vi får se, det kanske är Ebola... 

  

Av Felicia Lindberg - 2 mars 2016 13:19

Det var länge sen jag körde ett riktigt styrke-pass, så igår köttade jag här på hemma-gymmet. Det känns idag kan jag säga. Speciellt magen... Asså min mage... Jag börjar typ gråta varje gång jag ska resa mig upp för jag har så mycket träningsvärk. Och så har jag börjat bli lite sjuk (Igen) så varje gång jag hostar vill jag också bara dö, för man spänner ju magen. Nää, fyy. Den här träningsvärken får gärna vara över så fort som möjligt. 

  

Av Felicia Lindberg - 2 mars 2016 10:30

Okej, jag skrev ju för några dagar sen om mitt stackars hår som blev avklippt... I kind of like it! Han var faktiskt en riktigt duktig frisör, jag blev bara chockad att han tog så mycket. Men mitt hår ser så fräscht ut nu, och fast det är kort så ser det ju inte så hemskt ut. Man kanske får börja fundera på om jag ska ha den här längden eller om jag fortfarande vill spara ut det... 

 

Av Felicia Lindberg - 1 mars 2016 23:45

Eller okej, vi har inte köpt en häst, men min syster har köpt en häst. Hon har ju ridit och hållt på med hästar sen hon kunde gå.. Så jaa, 20 år senare köpte hon en fjording. Vi åkte iallafall och kollade på henne igår och jag gillar henne faktiskt jättemycket. Ni kanske inte vet det, men.. Jag och hästar brukar inte gå så bra ihop. När jag var liten så prövade jag att rida en gång och det slutade med att jag blev avkastad precis när vi var färdiga, hahaha! Sen dess har jag aldrg suttit på en häst. Men igår prövade jag faktiskt att rida, jag travade till och med! Och så farligt kanske det inte var... Roligt till och med!


         

Ovido - Quiz & Flashcards