felicialindberg

Alla inlägg under april 2013

Av Felicia Lindberg - 10 april 2013 20:11

Alla kläder kommer från missme.se!

Av Felicia Lindberg - 10 april 2013 19:05

Herregud.. Var i skolan till klockan sex idag för vi skulle ha någon utställning på några "uppfinningar" som vi har gjort, Julia och jag gjorde någon väderkvarn som rörde sig när msn drog i ett snöre... Vi borde bli ingenjörer asså...

Av Felicia Lindberg - 9 april 2013 16:50

Tänkte snart gå ut och jogga en stund, en 25 minuters-runda blir det nog. Och idag har jag bestämt att inte plugga NÅGONTING, jag orkar inte mer just nu... Jag skiter i om jag missar allt, jag ska ha min vilodag.

Av Felicia Lindberg - 8 april 2013 21:24

Hade ju nationella prov i svenska muntligt idag. En sak vet jag iallafall, jag blev inte godkänd. Först fick jag panik och började gråta, sen låste det sig och jag vägrade svara. 
Såå jaaa, inte världens bästa dag om man säger så.

Av Felicia Lindberg - 7 april 2013 17:16

Har varit en perfekt lov vecka!!!! Har inte gjort ett skit, haha. Men nu börjar det igen då.. ååhh... plus att det är muntliga nationella proven imorgon i svenska, vilket inte gör saken bättre >:(
Men nu vilar jag bara upp mig inför imorgon så jag blir pigg och reeedo.

Ovido - Quiz & Flashcards