felicialindberg

Alla inlägg under november 2012

Av Felicia Lindberg - 30 november 2012 22:36

Haha, sitter och kollar på massor av gamla bilder, känner att jag börjar bli liite nostalgisk.

Av Felicia Lindberg - 30 november 2012 22:29

Har lite ångest här... Jag och Laura ska göra en dansuppgift nästa freddag, och jag har ju säämst taktkänsla, hahahha, så känner att jag kommer förstöra för henne... Men får försöka träna mycket här hemma på dansen, annars kommer det nog gå veeldigt illa känns det som...

Av Felicia Lindberg - 30 november 2012 22:22


Av Felicia Lindberg - 30 november 2012 21:25

Sequin Peplum Top Gold

Long Sleeve Stud Peplum Jacket

Tribal Studded Bodycon Dress

Dry Lake Alina Dress

Studded Heels Svarta

Pälsmössa Svart


Av Felicia Lindberg - 30 november 2012 21:08

Nu sitter jag på hotellet i Falun, tog fyra timmar att åka hit, puh! Men imorgon är det ju tävling, och det blir då längd, 60 m, kula och 800 m.

Herregud, är så sjukt trött nu, villa bara sova men det känns ändå som att det är för tidigt...

Av Felicia Lindberg - 27 november 2012 20:32

Kom nyss hem från en "prisutdelning" eller vad man ska kalla det... Men jag blev iallafall klubbmästare på spjut, hihihi, fett roligt :D

 

 

Av Felicia Lindberg - 26 november 2012 20:20

Tänkte lägga upp ett filmklipp från helgens tävling, men jag hittade inte videon.. Så det får bli eett 200 meters lopp från i sommras istället :)

Jag är på banan längst till vänster och den som kommer trea i mål.
 

Ovido - Quiz & Flashcards